کد خبر: 737
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۲

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که کیفیت خودروی چینی دانگ‌فنگ پایین است، گفت: شرکت خودروسازی سایپادیزل باید خسارت‌های وارد شده به دارندگان این خودرو را پرداخت کند.

\"ابوالفتح نیکنام\" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، درباره تجمع جمعی از دارندگان خودروی چینی دانگ فنگ مقابل مجلس تصریح کرد: این افراد از شرکت خودروسازی سایپا دیزل خودروی ژاپنی خریداری کرده‌اند که این شرکت با اعلام بالا بودن کیفیت خودروی چینی دانگ‌فنگ این خودرو را به جای خودروی ژاپنی به آنها تحویل داده است.

قالب کردن خودروی چینی به جای خودروی ژاپنی

نمینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که شرکت خودروسازی سایپا دیزل کیفیت خودروی دانگ‌فنگ را تضمین کرده بود، گفت: متأسفانه کیفیت این خودرو در زمینه‌های مختلف همچون قدرت موتور، سیستم ایمنی و سوخت مصرفی بالا نیست.

وی افزود: دارندگان خودروی چینی دانگ‌فنگ برای تعمیر آن با مشکل‌های اساسی روبه‌رو شده‌اند و شرکت خودروسازی سایپا دیزل باید مشکل آنها را برطرف کند.

قیمت خودروی دانگ‌فنگ غیرواقعی است

نیکنام درباره قیمت خودروی چینی دانگ فنگ اظهار کرد: متأسفانه شرکت خودروسازی سایپادیزل قیمت این خودروها را بالاتر از قیمت واقعی اعلام کرده و به متقاضیان فروخته است.

وی با بیان این که در زمینه مشکل به وجود آمده برای خودروی چینی دانگ‌فنگ حق با دارندگان این خودرو است، گفت: شرکت خودروسازی سایپادیزل باید خسارت دارندگان این خودروها را پرداخت کند.

مجلس پیگیر مشکل خودروی دانگ‌فنگ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که این کمیسیون با تشکیل کمیته صنعت مشکل خودروی چینی دانگ‌فنگ را بررسی می‌کند، تصریح کرد: اعضای این کمیته با توجه به برگزاری نشست‌های فراوان در این زمینه هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =