کد خبر: 74083
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸

GT concept اصلی دارای موتوری توربو شارژ و تزریق مستقیم 3.3 لیتری V6 باشد که 390 اسب بخار قدرت و 394 پوند فوت گشتاور تولید خواهد کرد.

دنیای خودرو - شرکت کیاموتورز قرار است به زودی اتومبیل اسپرت چهار درب کوپه ای را در قالب یک نسخه GT concept که نخستین بار در نمایشگاه فرانکفورت 2011 به نمایش درآمد ارائه کند. اگر چه تولید این مدل مفهومی شایعه شده بود اما به گفته یکی از مسئولان کیا این مدل بزودی رونمایی خواهد شد.

[caption id="attachment_74085" align="aligncenter" width="600"]Kia GT Kia GT[/caption]

آقای Orth Hedrick مدیر برنامه ریزی تولید شرکت کیا آمریکا در مصاحبه ای با سایت Drive بیان نمود : این اتومبیل یک نسخه جدید GT4 Stinger concept 2014 نخواهد بود. Hedrick درباره GT4 Stinger گفته است:

"بازار اتومبیل های کوپه برای مدت زمان طولانی نیاز به بازگشت سرمایه گذاریتان ندارد. "

وی افزود:

"بازار ایالات متحده در ابتدا بسیار خوب بود اما پس از 18 ماه دچار سقوط شد."

همین موضوع برای تویوتا نیز به خاطر اتومبیل GT آن حکایت دارد و به همین دلیل این سازنده ژاپنی تمایل دارد تا برای تولید اتومبیل هایی با عملکرد بالا سرمایه گذاری نماید. Orth Hedrick البته گفته است که این موضوع برای تولید اتومبیل هایی  مانند نسخه ای از GT حکایت ندارد.

[caption id="attachment_74086" align="aligncenter" width="600"]Kia GT Kia GT[/caption]

متاسفانه اطلاعاتی از معرفی سدانی جدید در کار نیست اما احتمال می رود در این سدان ، دو چرخ عقب محرک بوده و از آخرین پلتفرم جنسیس بهره ببرد. سدان کیا انتظار می رود از موتوری V6 برخوردار بوده و مشخصاتی همچون مدل کوپه اش داشته باشد.

GT concept اصلی دارای موتوری توربو شارژ و تزریق مستقیم 3.3 لیتری V6 باشد که 390 اسب بخار قدرت و 394 پوند فوت گشتاور تولید خواهد کرد.

منبع : motorauthority

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =