کد خبر: 75194
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

گفته می شود range rover evoque plus برروی پلتفرم Jaguar F-Pace قرار خواهد گرفت و احتمالا از سه ردیف صندلی و فاصله بیشتر محور عقب و جلویش برخوردار خواهد بود

دنیای خودرو - سایت Autocar به تازگی گزارش جدیدی درباره نسخه بزرگتر Range Rover Evoque به نام plus منتشر کرده است. گفته می شود این مدل برروی پلتفرم Jaguar F-Pace قرار خواهد گرفت و احتمالا از سه ردیف صندلی و فاصله بیشتر دو محور عقب و جلویش برخوردار خواهد بود.

2016-land-rover-range-rover-evoque-front-end-03

به گزارش دنیای خودرو ،در این اتومبیل بین دو مدل Range Rover Evoque اسپرت و Range Rover Evoque دو ردیف صندلی تفاوت قائل خواهد شد. Range Rover Evoque اسپرت بزرگتر ، بیشتر برروی عملکرد در جاده تمرکز کرده و Range Rover Evoque کراس اوور نیز برروی رانندگی شهری تمرکز کرده است .

2016-land-rover-range-rover-evoque-front-three-quarters-03

البته در سال 2013 آقای Georg Kacher یکی از مدیران شرکت لندروور اظهار داشت که مدل بزرگتر Range Rover Evoque با نام Evoque Grand در اواخر سال 2016 عرضه خواهد شد. براساس گزارش جدید سایت Autocar شرکت لندروور در نظر دارد تا در طراحی مدل های آینده اش مدل واگن و شاسی بلند را با مشخصاتی پایین تر ترکیب نماید. گفته می شود Evoque Plus از موتور گازی و دیزلی که نخستین بار در اتومبیل های سدان XE و XF جگوار شاهد بودیم بهره خواهد برد. البته انتظار می رود لندروور در این اتومبیل موتور V6 با سیستم چهارچرخ محرک به کار گیرد. انتظار می رود Range Rover Evoque plus با قیمت بین 60 الی 90 هزار دلار در اواخر 2016 عرضه گردد و این در حالی است که Range Rover Evoque 2015 قیمتش آغازینش 42.095 دلار می باشد.

2016-land-rover-range-rover-evoque-front-end

Range Rover Evoque plusتنها یکی از محصولات آینده لندروور بوده و ما انتظار داریم تا شاهد Discovery Sport جدید نیز باشیم. لندروور در نظر دارد تا Range Rover Evoque بروزرسانی شده را به عنوان مدل 2016 در سال جاری عرضه کند. همچنین احتمالا نسل بعدی Evoque نیز به عنوان مدل سال 2019 در سال 2018 عرضه خواهد شد. منبع : automobilemag  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =