کد خبر: 75693
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶

سایت Theophilus Chin به تازگی تصاویری رندر شده از نسل دوم اتومبیل جگوار Sportbrake XF منتشرکرده که نمای جلو و عقب خودرو را نشان می دهد.

دنیای خودرو - سایت Theophilus Chin به تازگی تصاویری رندر شده از نسل دوم اتومبیل جگوار Sportbrake XF منتشرکرده که نمای جلو و عقب خودرو را نشان می دهد. در اوایل این ماه بود که شرکت انگلیسی جگوار از اتومبیل سدان 2016 XF در نمایشگاه نیویورک رونمایی کرده است. بنابراین یک سالی طول خواهد کشید تا شاهد مدل واگنی این خودرو باشیم.

[caption id="attachment_75694" align="aligncenter" width="500"]تصاویری رندر شده از نسل دوم جگوار XF Sportbrake تصاویری رندر شده از نسل دوم جگوار XF Sportbrake[/caption]

براساس تصاویر رسیده ،  نسل دوم Sportbrake XF ظاهرش همانند 2016 XF بوده تفاوتی جز نوع مدلش با سدان ندارد اما اگر چه شاهد تفاوتی نیستیم ولی کمی بدنه بزرگتر به نظر رسیده و ظاهر جذابتری دارد.

احتمالا جگوار در این اتومبیل از یک موتور 3.0 لیتری V6 سوپرشارژ که می تواند 375 اسب بخار قدرت تولید کند بهره خواهد برد. انتظار می رود جگوار سال آینده در کنار معرفی این خودرو از نسخه جدید اتومبیل های سدان XF و XE رونمایی کند.

شما می توانید در ادامه تصاویر را مشاهده کنید:

منبع : worldcarfans

[gallery size="medium" link="file" ids="75696,75695,75694"]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =