غلام‌حسین قاسمیان رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل با اشاره به رکود در بازار خودرو گفت: در سال جاری نسبت به سالهای گذشته بازار خودرو بسیار راکد است و هیچ خرید و فروشی انجام نمی‌شود.

به گزارش دنیای خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران ،غلام‌حسین قاسمیان رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل با اشاره به رکود در بازار خودرو گفت: در سال جاری نسبت به سالهای گذشته بازار خودرو بسیار راکد است و هیچ خرید و فروشی انجام نمی‌شود. وی افزود: اکثر مردم منتظر نتایج توافقات کشورهای 1+5 با ایران هستند و انتظار کاهش قیمت خودرو را دارند. قاسمیان تصریح کرد: این در حالی است که قیمت خودروهای خارجی وابسته به دلار است و قیمت خودروهای داخلی نیز بسته تصمیمات دولت دارد. وی ادامه داد: پیش بینی ما این است که حتی در صورت توافق نهایی نیز قیمت خودرو کاهش چشم‌گیری، نمی‌یابد. قاسمیان با اشاره به میزان استقبال مردم از خودروهای وارداتی گفت: در میان خودروهای وارداتی از خودروهای کره‌ای بیشتر استقبال شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    وقتي شركتهاي دولتي خودروي چيني را 4 برابر قيمت ميفروشند انتظار داريد بازار خودرو بهتر باشه، تا زمانيكه رانت از بين نرود و فاسدين از پست مديريت بركنار نشوند باور كنيد بازاري راه نميفته،
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    چطور تحریمها در بالا رفتن قیمت ها تاثیر دارند ولی رفع تحریم ها در پایین آمدن تاثير ندارند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =