کد خبر: 81744
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
6307

رییس فدراسیون فوتبال : برای من جای سوال است که چرا رسانه های ورزشی که کوچکترین مباحث حاشیه ای، توهین و بی ادبی در ورزش را منعکس می کنند، کمتر به انعکاس امور فرهنگی در باشگاه سایپا می پردازند.

به گزارش دنیای خودرو  ، علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال کشور، در حاشیه بازدید از باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا اظهار داشت: باشگاه سایپا در مسائل فرهنگی فوتبال قدم های بسیار بلندی برداشته و زحمات بسیار زیادی را متحمل شده است. به اعتقاد من سایپا به عنوان باشگاه پیشرو در زمینه فعالیت های فرهنگی باید نمونه و الگویی برای سایر باشگاه های فوتبال ایران باشد.باشگاه های فوتبال کشور باید سایپا را الگو قراردهند

وی اضافه کرد: باشگاه سایپا جز معدود باشگاه هایی است که نه تنها در زمینه فرهنگ سازی در بستر فوتبال بسیار موثر ظاهر شده است بلکه ضمن پشتوانه سازی و حمایت از تیم های پایه توانسته در تیم لیگ برتری خود نیز نتایج مطلوبی را کسب کند و هرگز از مدیریت در پایه ورزش نیز غافل نشده است.

رییس فدراسیون فوتبال کشور ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت مجموعه سایپا در راستای اهمیت به اخلاق مداری و فرهنگ در فوتبال از رسانه ها گلایه کرد و گفت: برای من جای سوال است که چرا رسانه های ورزشی که کوچکترین مباحث حاشیه ای، توهین و بی ادبی در ورزش را منعکس می کنند، کمتر به انعکاس امور فرهنگی در باشگاه سایپا می پردازند. بی تردید با حمایت همه جانبه رسانه ها به عنوان بازوی پرقدرت در فوتبال می توان ترویج فرهنگ در ورزش کشور و خصوصا فوتبال را شاهد بود و امیدواریم که اصحاب رسانه نیز در این زمینه همیار ما باشند.

وی با اشاره  به سایر فعالیت های این باشگاه در فوتبال گفت: سایپا پیشنه درخشانی در فعالیت های آکادمیک و علمی داشته و همیشه در ارایه خدمات به تیم های ملی پیش قدم بوده است و از نظر دارا بودن امکانات و تجهیزات مناسب و اختصاصی  از جمله باشگاه های نمونه کشوری است.

کفاشیان در خصوص اهمیت باشگاه ها در بحث پشتوانه سازی برای تیم های ملی تصریح کرد: ساختار اصلی تیم های ملی از باشگاه ها نشات می گیرد و بهترین بازیکنان ملی پوش در هر کشوری در پیکره باشگاهی آن کشور تربیت و پرورش می یابند. بی تردید در ایران نیز این باشگاه ها هستند که وظیفه سازندگی و معرفی پتانسیل های ورزشی به تیم های ملی را برعهده دارند و با معرفی بهترین ها به عرصه ورزش قدم های بلندی را برای شناسایی ستاره های درخشان فردای فوتبال برمی دارند. خوشبختانه باشگاه سایپا در این امر نیز یکی از سرآمدترین باشگاه های کشور است و فدراسیون فوتبال نیز با توجه به اعتبار بالای این باشگاه در تست گیری های خود از این مجموعه یاری می گیرد.

رییس فدراسیون فوتبال در خاتمه خاطر نشان کرد: سایپا یک باشگاه ارزنده، سازنده، هدفمند و آینده دار است که امیداورم با برنامه های فصل آتی، این باشگاه یکی از حاضرین در مسابقات جام باشگاه های آسیا باشد.

بیت اله رضایی مدیر عامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا نیز ضمن تشکر از حضور علی کفاشیان در باشگاه سایپا گفت: بی تردید روند فعالیت های فرهنگی در ورزش سایپا ادامه خواهد داشت و سایه فرهنگ همواره بر سر فوتبال سایپا خواهد بود.

وی اضافه کرد: برنامه های مهمی را در دستور کار خود قرار داده ایم که ماحصل آن با توکل بر خداوند بزرگ و همت و همیاری تیمی، کسب قهرمانی در یکی از جام های حذفی یا لیگ برتر فوتبال کشور در فصل آتی خواهد بود تا بتوانیم با افتخار یکی از نمایندگان ایران در رقابتهای جام باشگاه های آسیا باشیم.

وی به اهمیت حوزه فرهنگ و اخلاق مداری در فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: اولویت فعالیت های باشگاه سایپا به فرهنگ معطوف خواهد بود و بی تردید وظیفه و نقش خود را به عنوان باشگاه اخلاق مدار در این زمینه به نحو احسن انجام خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خاتمه از حضور علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال و هیات همراه تقدیر کرد و گفت: امیدوارم چنین دیدارهایی زمینه سازی همکاریهای بیشتر بین باشگاه سایپا و فدراسیون به عنوان متولی اول فوتبال کشور باشد چرا که باشگاه سایپا همواره در خدمت منافع فوتبال ملی ایران بوده و خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =