کد خبر: 82071
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

شرکت پورشه در گوشه شرقی فرودگاه «هارتسفیلد جکسون آتلانتا» یک ساختمان بسیار شیک و اسپرت یکصد میلیونی ساخته است که در واقع دفتر مرکزی پورشه در شمال آمریکا است. در عین حال، مرکز تست و تفریح پورشه نیز هست و درهای آن به روی عموم باز است.

دنیای خودرو -شرکت پورشه در گوشه شرقی فرودگاه «هارتسفیلد جکسون آتلانتا» یک ساختمان بسیار شیک و اسپرت یکصد میلیونی ساخته است که در واقع دفتر مرکزی پورشه در شمال آمریکا است. در عین حال، مرکز تست و تفریح پورشه نیز هست و درهای آن به روی عموم باز است.
متیو مولر – مدیرعامل پورشه – می‌گوید: «ما در تلاش هستیم تا خودروهای پورشه را در آمریکا و سراسر دنیا بیش از گذشته تبلیغ کنیم.»
پورشه آمریکای شمالی از سال 1998 میلادی به عنوان خانه آتلانتا شناخته می‌شود. اما با فضای 27 آکری جدیدی که تاسیس شده است، امکان ارتباط با مشتری‌های کنونی و مشتری‌های آینده بیشتر شده است. مجموعه جدید پورشه بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری و هزینه‌ای است که پورشه تاکنون در طول تاریخ انجام داده است.
حالا باید بگوییم دفتر مرکزی جدید پورشه چه امکانات و تسهیلاتی ارائه می‌دهد. یکی از هیجان‌انگیزترین امکانات دفتر مرکزی آمریکای شمال، زمین تست 1.6 مایلی (2.5 کیلومتر) است. در این مسیر، راننده‌ها می‌توانند هندلینگ خودروهای پورشه را تست کنند. همچنین یک زمین آف‌رود نیز وجود دارد و راننده‌ها می‌توانند در شن و گِل و بلندی نیز خودروی موردنظر خود را تست کنند. مرکز تست پورشه در شمال آمریکا، همچنین دو زمین تست هندلینگ  و کیک‌پلیت نیز دارد. در این زمین‌ها، راننده‌ها می‌توانند ماشین را در حالی که کنترل خود را از دست داده است، تست کنند. در داخل مرکز فعالیت‌های انسانی (PEC) کارشناسان می‌توانند تناسب بدن راننده را با خودرو تنظیم کنند. شبیه‌ساز خودرو نیز وجود دارد. در داخل مرکز همچنین می‌توانید گالری پورشه‌های کلاسیک را ببینید. همانند پورشه مسابقه Brumos پورشه کلاسیک 356 Speedster وسایل جالب و قدیمی از پورشه از دیگر قسمت‌های جالب این مرکز، باید به رستوران 356 اشاره کرد. در این رستوران می‌توانید از فضای زیبا و غذاهای خوش‌طعم لذت ببرید. کافه تریایی هم برای ریلکس کردن وجود دارد. تصویر یادبودی نیز از «فری پورشه» در این ساختمان وجود دارد. استودیوی طراحی پورشه نیز به مشتری‌ها اجازه می‌دهد تا ماشین آینده خود را طراحی کنند. فروشگاه هدیه هم در این مرکز وجود دارد. 13 هزار فوت مربع از ای مرکز به بخش تجاری و سالن برگزاری میتینگ‌ها اختصاص داده شده است. در آخر نیز باید ذکر کنیم خوبی این مرکز این است که لازم نیست دارنده یا مالک محصولات پورشه باشید تا اجازه بازدید از این مرکز را داشته باشید.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =