کد خبر: 90377
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۰

سایت «کاروفیل» ۱۰ مدل خودرو اروپایی محبوب در آمریکا را فاش کرد.

طبق آخرین گزارشات از سایت خبری Carophile زمانی که قرار است خودرویی در آمریکا به فروش برسد باید با استانداردهای امنیتی آمریکا هماهنگ باشد، بنابراین خودروهای اروپایی زیادی در آمریکا دیده نمی شود. این تحقیق نام ده خودرو محبوب در این کشور را نشان می دهد. 10. فولکس واگن بیتل (Volkswagen Beetle)
  درحالی که این خودرو در سال 1998 معرفی و تولید آن در سال 2011 متوقف شد، همچنان در بین خودروهای محبوب اروپایی قرار دارد. البته این مدل نسب به مدل اصلی تفاوت هایی دارد مانند اینکه موتور در این مدل در قسمت جلو قرار گرفته و در برخی مدل های توربو قدرت موتور به 180 اسب بخار و گیربوکس شش دنده افزایش یافته است.9. فولکس واگن پاسات سی سی (Volkswagen Passat CC)
  خودرو چهاردر و سدان «پاسات سی سی» در نمایشگاه اتومبیل 2008 رونمایی شد. این خودرو از موتور 2.0 لیتر و 3.6 لیتر بطور انتخابی بهره می برد. این مدل در سال 2008 بیش از 300 هزار دستگاه فروش داشت که 60 درصد از آن در آمریکا بود.8. فولکس واگن گلف (Volkswagen Golf)
  این مدل دومین پرفروش فولکس واگن با محور جانبی است. در سال 2012 حدود 29 میلیون دستگاه از این مدل به فروش رسید که بیشتر آن دو در و هاچ بک بود. این مدل همچنین در سال 2009 و 2013 برنده لقب خودرو سال شد. 7. بی ام دابلیو سری5
  خودرو سایز متوسط و لوکس از شرکت آلمانی بی ام دابلیو که اکنون به سری ششم خود رسیده، با بدنه جالب و جذاب خود توانست در سال 2010 لقب پرفروش ترین خودروی این شرکت را کسب کند؛ در آن سال فروش این خودرو 50 درصد از سود شرکت را در برمی گرفت. مدل سری 3 در مجله ماشین برای 10 سال متوالی از 1997 تا 2002 لقب بهترین خودرو سال را کسب کرد. صندلی برقی یکی از ویژگی های نوین و موفق این مدل شناخته می شود. این مدل در جهان و آمریکا یکی از محبوب ترین خودروها است. 6. آئودی آ4 (Audi A4
  این مدل یکی از موفق ترین خودروهای این خودروساز آلمانی از سال 1994 شناخته می شود. این مدل در آمریکا به عنوان مدل اسپرت، لوکس و قابل اعتماد معرفی می شود که از فناوری امنیتی بالایی برخوردار است. در آخرین نسخه از این خودرو فناوری اتصال به تلفن هوشمند نیز افزوده شده است. آمریکایی ها از ترکیب لوکس و اسپرت بودن این خودرو لذت می برند. 5. مینی کوپر (Mini Cooper)
  این خودرو جالب چهار در بوده و صندلی های عقب نیز از راحتی قابل قبولی برخوردار هستند. موتور توربوشارژ و چهار سیلندر این مدل قدرت و شتاب قابل قبولی ارائه می کند. مصرف سوخت پایین این مدل از ویژگی های بارز این خودرو است. از دیگر ویژگی های محبوب این مدل سیستم فرمان تیز و ترمزهای قوی است. 4. ولوو اس 80 (Volvo S80)
  این مدل در سال 1998 معرفی شد که از امنیت قابل قبولی برخوردار بود. این مدل در بین اقشار مختلف از مدیر تا خانه دار محبوب است و به عنوان بهترین خودرو تاریخ از آن یاد می شود. سیستم های امنیتی بالای این خودرو از ویژگی های بارز آن بوده که به پارک کردن و نگه داشتن خودرو در بین خطوط کمک می کند. 3. مرسدس بنز کلاس سی (Mercedes-Benz C-Class)
  مرسدس خودرو لوکس آلمانی تلقی می شود که در انواع مدل های سدان، هاچ بک و کوپه عرضه می شود. این مدل در سری های مختلف این شرکت لقب بهترین را کسب کرده است و از 14 مدل این شرکت رتبه اول را به خود اختصاص داده است. این رتبه بندی بر اساس تجربه و نظرات رانندگان بوده است. 2. بی ام دابلیو سری 3
  این مدل در شش نسل مختلف تولید شده که از 5 مدل بدنه مختلف بهره برده اند و در سال حدود 30 درصد از فروش شرکت را به خود اختصاص می دهند. این مدل در مجله ماشین در سال 2014 لقب بهترین خودرو در 22 سال گذشته را کسب کرد. همچنین لقب بهترین سدان اسپرت نیز به این خودرو داده شده است، درحالی که در نمایشگاه اتومبیل 2006 در نیویورک لقب بهترین خودرو سال را نیز از آن خود کرده است. 1. فولکس واگن جیتا (Volkswagen Jetta)
  در سال 1979 شرکت آلمانی فولکس واگن خانواده بی نظیر دیگری تولید کرد. جیتا به عنوان جایگزینی برای گلف ارائه شد که در سال 2005 بیش از 7 میلیون دستگاه از آن به فروش رفت که یک سوم از آن در آمریکا بود. این درحالی است که در سال 2014 حدود 14 میلیون دستگاه از آن در آمریکا به فروش رفته است که در بین خودروهای اروپایی در آمریکا این مدل را به رتبه اول و محبوب ترین می رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =