دکتر مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مهندس حسن عموزاده عضو موظف هیئت مدیره گروه را به سمت قائم مقام مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا منصوب کرد.

به گزارش دنیای خودرو ، جمالی در این حکم با تاکید بر تعامل و مشارکت همکاران و بهره مندی از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود خواستار ارتقا فروش ، توسعه خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان و نمایندگی های گروه شده است .

شایان ذکر است مهندس عموزاده لیسانس مکانیک و فوق لیسانس مدیریت صنعتی دارد و از سال 72 تا 75 به عنوان کارشناس در اداره کل صنایع و معادن استان سمنان مشغول به فعالیت بوده و پس از آن تا سال 76 در بانک صنعت و معدن مشغول به کار بوده است .

وی از سال 76 تا 81 مدیریت دفتر ساپکو در استان سمنان را به عهده گرفته و از سال 81 وارد گروه خودروسازی سایپا شده و در مسئولیت هایی چون قائم مقام و مدیر بازاریابی و فروش فعالیت نموده است .

عموزاده سپس به مدت 4 سال به عنوان مدیرعامل شرکت سایپایدک مسئولیت خدمات پس از فروش سایپا را بر عهده داشته است که در این سالها سایپا یدک افتخارات فراوانی در حوزه خدمات به مشتریان را کسب نموده است .

وی از سال 1390 تا 1394مدیر عامل شرکت بن رو بوده که راه اندازی این شرکت از زحمات ایشان است و در سال 94 به عنوان عضو موظف هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا منصوب شده است و سوابقی چون عضویت در هیئت مدیره شرکت های فنرسازی زر ، مهندس مشاور خودرو ، سیویکو ، مهندسی بازرگانی خودرو سایپا و توسعه صنعت پارس را در کارنامه کاری خود دارد .

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    يكي از مديران خوب صنعت هستند، اميدوارم مدير جديد سايپا هر چه زودتر مدير عاملي خوب مثل ايشان براي شركته زيرگروه و همسايه خود انتخاب كنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =