کد خبر: 97352
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه تیرماه 94 به شرح جدول پیوست از روز دوشنبه مورخ یکم الی 31 تیرماه 94 و یا تا زمان تكمیل ظرفیت ارائه مي گردد.

به گزارش دنیای خودرو ،بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه تیرماه 94 به شرح جدول پیوست از روز دوشنبه مورخ یکم الی 31 تیرماه 94 و یا تا زمان تكمیل ظرفیت ارائه مي گردد. شرايط و توضیحات بخشنامه : در اين بخشنامه امکان انتخاب كارت طلائي يك ستاره اختیاري برای خودروھای پژو 405 و پژو 206 ، با امتیاز 25% تخفیف فراھم می باشد. لذا مشتریان محترم در صورت تمايل به دريافت كارت طلائي، لازم است حین انجام مراحل ثبت نام نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند. ھر گونه تغییرات قیمتي غیر مستقیم (بیمه، عوارض دولتي ، مالیات و ...) و ھمچنین تغییرات قیمتي ناشي از الزامات قانوني و تصمیمات ابلاغي دولت و نھادھاي قانون گذار تا قبل از صدور فاكتور بر عھده مشتري خواھد بود. شركت ايرانخودرو مجاز است در صورت تكمیل ظرفیت ، نسبت به قطع ثبتنام اقدام كند. امكان انتخاب شركت بیمه گر در زمان ثبت نام وجود دارد.تنظیم صلحنامه در اين بخشنامه قابل اجرا نمی باشد. پس از انعقاد قرارداد، مشتری به ھیچ عنوان حق انصراف ندارد. در صورت بروز ھرگونه تاخیر احتمالی در تحويل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، مطابق کلیه قراردادھا 18 درصد سالیانه (يك و نیم درصد ماھیانه) ، جريمه تاخیر به صورت روزشمار محاسبه و قابل پرداخت خواھد بود. شرکت متعھد است در زمان ثبت نام، لیست اقلام و بھای آپشن ھای اختیاری را به مشتری ابلاغ نماید. بدیھی است در صورتی که (پس از امضاء قرارداد توسط مشتری، بعلت وجود الزامات قانونی و یا لزوم استانداردھای اجباری، نصب تجھیزات و لوازم اضافی (آپشن) توسط شرکت لازم باشد، شرکت حق مطالبه ارزش اضافه آپشن بر اساس ضوابط مصوب شورای رقابت را خواھد داشت. مبالغ ارائه شده بر اساس دستورالعمل ابلاغی شورای ملی رقابت می باشد. زمان فعال سازي این بخشنامه ساعت 12 روز دوشنبه مورخ 94/04/01 می باشد .
 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    لعنت بر همه این گاری های بی کیفیت و ..................
  • عادل ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    ماشین بی کیفیت آدم کش چی هست که انقدر روش ناز کنن ایناخودشون سوار بشن نه بدن ملت بدبخت خداروخوش نمیاد
  • حمید ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    اگر خودرو سازی ما قابلیت رقابت با دنیا را داشت لااقل یک خودرو در نرم بین المللی معرفی میکرد هیجکدام از محصولات خودروسازی ایران خارج از کشور یه پول سیاه هم خریداری نمیشن. تا کی ملت باید تاوان بی عرضگی مسئولان خودرو سازی کشور را با جان مالشان بدهند؟ خدا می داند
  • kamran.qamgosar ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    من هم از زور پایین بودن قدرت خرید و هم از اینکه نمیخوام برای این به اصطلاح محصولات اضافه پرداختی داشته باشم تا تغییر وضعیت کنونی بهبود قیمتها و کیفیتها از خرید دست کشیدم.
  • dr ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    4 الی 5 میلیون بعنوان( سایر هزینه ها) به چه معنیه؟ لطفا اینو هم اعلام کنید؟ نکنه پول بیمه و گارانتی و انتقال...رو هم مردم باید از جیبشون بدن؟ مگه هزینه انتقال از جیب فروشنده نمیره؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =