کد خبر: 139876
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۰

در پی سیاست جدید شرکت مدیران خودرو برای عرضه محصولات لوکس خود با برند چری ، شاسی بلند چری تیگو5 به زودی به بازار خودروی کشور عرضه خواهد گردید.

این شاسی بلند لوکس  محصول استراتژیک شرکت چری  می باشد که تا کنون  توانسته موفقیت های بسیاری را برای شرکت سازنده در بازارهای بین المللی به ارمغان بیاورد. چری  به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در بازار چین  و بزرگترین صادر کننده خودرو چین با تلاش و کوشش فراوان ، اینروزها سعی دارد تا خود را از دیگر برندهای چینی جدا نموده  و در سطح کیفی بسیار بالایی ، همردیف با محصولات معتبر جهانی قرار دهد که نمود این حرکت را می توان در محصول موفق تیگو5 دید. شرکت مدیران خودرو به عنوان شریک تجاری شرکت چری قصد دارد تا در آستانه 10 همین سال تاسیس خود این شاسی بلند لوکس و پر آوازه را به بازار معرفی نماید. لذا این شرکت برنامه های خاص و ویژه ایی را برای این محصول در نظر گرفته است که به زودی باید منتظر اعلام قیمت و شرایط فروش آن از سوی سازنده بود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهمان ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    تیگو دیگه چیه !!! بابا دست از سر مردم بردارید و این همه آشغالو به اسم خودرو به خورد مردم ندید . یکبار برای همیشه مشکل خودرو رو حل کنید . اساسی !!! حمایت دولتی رو از روش بردارید تا بره روی پای خودش وایسته ... ایده ال مردم خودرو چینی نیست . به خدا قسم می خورم که روز قیامت باید جواب بدهید...
  • جلال ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    مشخصه که نویسندگان این سایت ارادت !!! خاصی به خودروهای چینی دارن !!! چنان تعریف میکنی که انگار داری از مرسدس بنز حرف میزنی !!! بس کنید خجالت بکشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =