کد خبر: 147349
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹

شرکت خودروسازی کوین خودرو Cowin Auto با سرمایه ۲ میلیارد یوان در ژانویه سال ۲۰۱۴ توسط شرکت خودروسازی چری تاسیس شد.

به گزارش اخبار خودرو ، این شرکت پس از تاسیس خود به دنبال نوآوری در حلقه های مختلف تولید و خدمت رسانی صنعت خودروسازی بوده است. از جمله، این شرکت در طراحی خودرو به الگوی جمع سپاری روی آورده و هوشمندسازی خودرو را به عنوان راهبرد خود تعیین کرده و در زمینه خدمات پس از فروش نیز، با همکاران خود، سیاست «عدم محدودیت مسافتی در گارانتی» را به اجرا در آورده است. همه این اقدامات در بازار خودروی چین بی نظیر بوده و به منظور استفاده بهتر خودروها توسط مشتریان صورت گرفته است.

محصولات کوین خودرو به شکل ۵+۱ در نظر گرفته شده است، به طوری که در ابتدا یک مدل انتقالی و پس از آن، پنج مدل دیگر از جمله SUV، MPV، Crossover و Sedan طراحی و تولید می شود که همه این مدل ها، پاسخگوی نیازهای جوانان هوشمند و متصل به شبکه اینترنت هستند.

شرکت کوین خودرو به دنبال طراحی و تولید خودروهای هوشمند مورد علاقه جوانان بوده و در کار خود به نوآوری و دقت در کار، پایبند است.

مدل i-cx مدلی مفهومی از خودروهای SUV کامپکت درجه A شرکت کوین خودروست که بر اساس اصل اتصال به اینترنت و روحیه بازگشت به طبیعت طراحی شده است. برای طراحی این مدل خودرو از شاهین الهام گرفته شده است، طوری که چهره خودرو به شکل بال های شاهین و چراغ های عقب نیز به شکل چشمان شاهین طراحی شده و ماشین نیز به سقف شیشه ای مجهز است.

این مدل ماشین از تجهیزات و تزیینات داخلی پیشرفته و به روز برخوردار است که از میان آنها می توان به فرمان  چندمنظوره، صفحه ال سی دی داشبرد، سیستم رایانه ای کاملا جدید خودرو و مانیتور لمسی کنسول میانی که بیشتر کلیدها و دگمه های کنسول میانی در آن جمع آوری شده است، اشاره کرد. مشترکان می توانند در سایت اختصاصی جمع سپاری شرکت کوین خودرو، وارد صفحات «نظرات» و «مباحث آزاد»  طراحی با هم،  شوند تا در طراحی خودرو مشارکت و در مقابل، امتیازاتی شایسته را کسب کرده و در صورت رسیدن امتیازات به حد معین، ارتقاء درجه یافته و جوایز ارزنده ای را دریافت کنند.

رنگ نقره ای با عیار مناسب، عرض زیاد بدنه، رینگ های شیک و چراغ های تزیینی مناسب باعث شد که این طراحی نوعی حس قوی بودن را به انسان بدهد.

این کار طراحی با خطوط چشمگیر خود نوعی حس جوان و پرانرژی بودن را می دهد. مشبک بزرگ آن نیز بی نظیر و چشمگیر بوده و باعث شده تا ماشین بسیار قدرتمند به نظر بیاید.

خطوط روان و رنگ های گوناگون این کار طراحی و کیفیت بالای نقاشی طراح، خودرویی بسیار زیبا خلق کرده است.

تجهیزات و تزیینات داخلی این کار طراحی، نشانگر سلیقه عالی طراح بوده و باعث شده تا کابین ماشین شبیه کابین هدایت سفینه فضایی باشد. مانیتور کنسول میانی می تواند بسته و در صورت استارت خودرومجددا باز شود. فضانوردی کاری سخت نیست.

در این کار طراحی، بکارگیری اجناس فلزی و تجهیزات هوشمند در تزیینات داخلی بسیار چشمگیر است.

در این طراحی، فضای داخلی خودرو با رنگ ها و خطوط ساده تزیین شده است که می تواند به نوعی روحیه خاص خودرو را نشان دهد. مانیتور ال سی دی بزرگ داشبرد نیز می تواند پاسخگوی همه نیازهای راننده باشد.

منبع:عصر خودرو

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Ali.P ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    این روزا ما ایرانیا فقط با خودروسازان چینی آشنا میشیم
  • علیرضا ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    روزی میرسه که خودروهای چین کل دنیارو میگیره
  • رضا ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    اتفاقا باید این چینی ها رو بکوبیم تو سر داخلی ها...از سال ۹۵میلادی شدن خودرو ساز دارن از بقیه میزنن جلو... ما که با سرعت داریم دنده عقب میریم
  • بهي ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    این روزها و سالها ما شده ایم موش آزمایشگاهی خودرو سازان !!!!
  • امیر ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    گندشو در اوردن
  • جواد ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    متاسفم همین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =