کد خبر: 151139
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

تا چند وقت پیش اگر به بازار مراجعه می کردید و خودرویی پیکاپ و با کیفیت می خواستید، اکثرا به شما تویوتا هایلوکس ۲۰۱۵ را معرفی می کردند. ولی احتمال آن زیاد بود که هایلوکس ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ را نخرید زیرا ظاهر خودرو زیاد جذاب نبود و کابین بسیار ساده ای داشت. اما با معرفی ظاهر ۲۰۱۶ هایلوکس داستان تغییر کرده است.

به  گزارش اخبار خودرو ، تا چند وقت پیش اگر به بازار مراجعه می کردید و خودرویی پیکاپ و با کیفیت می خواستید، اکثرا به شما تویوتا هایلوکس ۲۰۱۵ را معرفی می کردند. ولی احتمال آن زیاد بود که هایلوکس ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ را نخرید زیرا ظاهر خودرو زیاد جذاب نبود و کابین بسیار ساده ای داشت. اما با معرفی ظاهر ۲۰۱۶ هایلوکس داستان تغییر کرده است.

toyota-hilux-2016-031-600x428

دیگر پیکاپ معروف تویوتا کسل کننده نیست و خودرویی جذاب محسوب می شود. ظاهر خودرو به مراتب اسپرت تر و خشن تر شده است. همچنین سبک طراحی تویوتا در آن دیده می شود و دیگر از بقیه تویوتاها عقب نیست. اتاق خودرو هم شبیه پیکاپ های موجود در بازار نبوده و تا حدی جذاب شده است. دنده کمک به صورت پیچی تغییر می کند و خبری از دسته دنده اضافی میان کنسول نیست. سیستم پخش این خودرو زیبا و حرفه ای شده است و در نسخه فول، مانیتوری کاربردی روی داشبرد قرار دارد. همچنین فرمان خودرو جذاب تر شده است و تا حدی حس سواری پرادو و لندکروز به راننده منتقل می شود. موتور خودرو با اینکه ۲٫۷ لیتری سابق است اما با به روز رسانی انجام شده ۱۶۴ اسب بخار قدرت دارد.

dt.common.streams.StreamServer-600x380

 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرحسین IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    خوب است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =