کد خبر: 151358
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

بزرگترین خودروساز جهانی به تازگی تحقیقات جدیدی را در زمینه تولید خودروهای ون جدیدش که قرار است در نمایشگاه اتومبیل توکیو ۲۰۱۶ رونمایی شوند آغاز کرده است.

به گزارش اخبار خودرو ، بزرگترین خودروساز جهانی به تازگی تحقیقات جدیدی را در زمینه تولید خودروهای ون جدیدش که قرار است در نمایشگاه اتومبیل توکیو ۲۰۱۶ رونمایی شوند آغاز کرده است.

۲۰۱۵_Toyota_Sienna_SE_001

گزارش خبرخودرو، این مینی ون های جدید دارای ساختار دینامیک و هجومی است که بسته های جدید بدنه شامل سپرهای جلو و عقب جدید برای آن در نظر گرفته شده است. البته تغییرات دراین زمینه محدود است و تنها شاهد نصب یک جلو پنجره جدید و شاید رینگ و لنت های متفاوت هستیم که ظاهری اسپرت تر را به خودرو می دهد. علاوه بر این قسمت داخلی نیز راحتی سرنشینان بیشتر شده است. هنوز جزئیات فنی این محصولات مفهومی اعلام نشده ولی گمان می رود که شاهد نصب یک موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر گازوئیلی به توان ۱۵۲PS و گشتاور ۱۴۲Nm بر روی آن باشیم. البته در نمونه های هیبریدی این موتور به یک موتور ۱٫۸ لیتری به توان ۹۹PS و گشتاور ۱۴۲Nm تغییر می کند. احتمالا این ون ها نسخه جذاب تری از خودروی  S – FR Racing با طراحی جدید و بسته آیرودینامیک بدنه با قطعات فیبر کربنی باشد.   منبع: خبر خودرو  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =