کد خبر: 158208
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳

۴ فوریه ۲۰۱۶ _ تویوتا GAZOO مسئول رسمی برگزاری مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری، برنامه سالیانه ۲۰۱۶ خود را به طور رسمی اعلام کرد.

به گزارش اخبار خودرو ، ۴ فوریه ۲۰۱۶ _ تویوتا GAZOO مسئول رسمی برگزاری مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری، برنامه سالیانه ۲۰۱۶ خود را به طور رسمی اعلام کرد.  تحت چتر این مسابقات، تویوتا علاوه بر ارتقا و بهره برداری هرچه بیشتر به ایجاد خلاقیت در این زمینه به منظور تولید خودرویی بهتر به مشتریان می پردازد.

۱۱۱۱

در سال ۲۰۱۷، تویوتا به FIA رالی قهرمانی  جهانی (WRC) بازخواهد گشت. مقدمات این مسابقات با معرفی یاریس هاچ بک در حال انجام است. تحت عنوان تیم مسابقات تویوتا GAZOO، تویوتا در مسابقات ۲۴ ساعته جهانی استقامت (WEC)که در آلمان برگزار می شود و مسابقات رالی قهرمانی ژاپنی شرکت خواهد کرد. در مسابقات ۲۴ ساعته استقامتی، تویوتا دهمین سال شرکت خود را با ورود ۳  خودرو C-HR Racing  لکسس  RC F و  RC جشن خواهد گرفت. همچنین تویوتا در امریکای جنوبی حمایت خود را ازشرکت کنندگان در  مسابقات  رالی داکار اوایل ۲۰۱۷ اعلام کرد. در همین حال، در ژاپن، تویوتا در سوپر GT و سری فرمول ها شرکت خواهد کرد، که هر دو از مطرح ترین مسابقات موتورسواری و اتوموبیلرانی در ژاپن بوده  همچنین در این مسابقات ۸۶ کوپه به رقابت می پردازد. این مسابقات به پرورش رانندگان جوان با هدف حضور و شرکت در مسابقات سطح بالاکمک می کند. در این راستا تویوتا با هدف پرورش نسلی علاقه مند، با حداکثر فرهنگ و آگاهی از خودرو مبادرت دارد. همچنین یک لوگوی جدید با رنگبندی و طرح یکپارچه برای کلیه خودروهای شرکت کننده در WRC، WEC  ،مسابقات استقامتی ۲۴ ساعته و مسابقات قهرمانی رالی ژاپن طراحی و اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =