رسیدگی به اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در سال ۹۵ در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،در دویست و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران رسیدگی به اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در سال ۹۵ در دستور کار قرار گرفت.

احمد دنیا مالی در تشریح اعتراض فرمانداری گفت: اعتراضات فرمانداری در چند بند مورد قبول بوده که ما اصلاحات لازم را انجام خواهیم داد از جمله اینکه در بند ۱ ذکر شده ؛"اصلاح زمان مندرج در تبصره ششم ماده واحده در خصوص پرداخت عوارض ورود به محدوده طرح از ۲۴ ساعت پس از ورود به ۷۲ ساعت به جهت پرداخت به موقع در بازه زمانی مناسب من جمله پایان هفته و تعطیلات قرار گیرد " ما نیز با این مورد موافقت می‌کنیم.

در ادامه جلسه اعضای شورا نیز با درج اصلاحات بر روی لایحه مذکور و پاسخ کمیسیون عمران و حمل و نقل به عنوان کمیسیون تخصصی موافقت کردند.

همچنین در این جلسه بررسی یک فوریت لایحه پیشنهاد و معرفی ۷ نفر از کارکنان شهرداری تهران به عنوان قائم مقام ذی حساب در مناطق و واحدهای تابعه شهرداری تهران نیز به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =