کد خبر: 160970
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

شورلت کوروت Z06 در حالت استاندارد سوپراسپرتی فوق العاده است که می تواند با بیشتر ابرخودروهای موجود در بازار رقابت کند.

به گزارش اخبار خودرو ، شورلت کوروت Z06 در حالت استاندارد سوپراسپرتی فوق العاده است که می تواند با بیشتر ابرخودروهای موجود در بازار رقابت کند. این خودرو به پیشرانه ۶٫۲ لیتری LT4 سوپرشارژردار هشت سیلندر خورجینی مجهز شده که توانایی تولید ۶۵۰ اسب بخار نیرو و ۶۵۰ پوندفوت گشتاور را دارد.

۵۶۷۸۷۹_۲۷۷

بیشینه اسب بخار کوروت Z06 در دور موتور ۶,۴۰۰ و اوج گشتاور در دور موتور ۳,۶۰۰ در اختیار راننده است. این در شرایطی است که ۹۰ درصد از کل گشتاور در دور موتور ۲,۵۰۰ تا ۵,۴۰۰ در دسترس است که به خودرو اجازه می دهد زیر ۳ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت برساند.

با این وجود، حالت استاندارد کوروت Z06 برای مهندسان مرکز تیونیگ ACG Automotive در سن دیگو، کالیفرنیا چندان جذاب و رضایتبخش نبوده و از این رو تصمیم به تقویت هرچه بیشتر این خودرو گرفته اند. در این پروژه، کوروت Z06 بسته کامل آیرودینامیک فیبر کربنیAPR، قطعات فیبر کربنی در داخل خودرو، کیت تقویت هِل‌تِک و برنامه ریزی دوباره ECU را دریافت کرده که در مجموع قدرت خروجی این کوروت تقویت شده را به بیش از یک هزار اسب بخار رسانده اند.

رینگ های ریخته گری شده محصول شرکت بریکستون با ابعاد ۱۹×۱۰ در جلو و ۲۰×۱۲درعقب که با تایرهای دیواره کوتاه احاطه شده اند در سرعت های بالا به آسفالت جاده چنگ می زنند. دیسک های ترمز قرمز رنگ این خودرو نیز در برابر رنگ سیاه بدنه حسابی خودنمایی می کنند.

[gallery link="file" ids="160972,160973,160974,160975"]

منبع:عصر ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =