کد خبر: 161319
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

دو خودرو بی ام دبلیو M4 و بی ام دبلیو i8 تجلی متفاوت از خودروهایی با عمل‌کرد بالا هستند. اما به راستی کدام یک می‌تواند در یک مسابقه درگ بر دیگری پیروز شود؟

به گزارش اخبار خودرو ، اتوموبیل BMW M4 متکی بر موتور شش سیلندر توربو شارژ خود است که چرخ‌های عقب اتوموبیل را به چرخش درمی‌آورند. در طرف دیگر، خودروی BMW i8 قرار دارد که دارای یک موتور سه سیلندر توربو بوده و همچنینی یک موتور الکتریکی نیز برای سیستم تمام چرخ‌های خود داشته تا بتواند در برابر دیگر رقبایش خودنمایی کند. اما به راستی کدام یک بر دیگری برتر است؟

[caption id="attachment_161320" align="aligncenter" width="600"]مسابقه درگ نفسگیر بی ام دبلیو M4 و بی ام دبلیو i8 مسابقه درگ نفسگیر بی ام دبلیو M4 و بی ام دبلیو i8[/caption]

تخته گاز نیز سعی کرده تا بداند کدام یک از این دو خودرو می‌تواند در یک مسابقه‌ی درگ بر دیگری پیروز شود. درصورتی‌که در مورد سبک مسابقه‌ی درگ اطلاعی ندارید باید بگویم که مسابقه در یک مسیر مستقیم شکل گرفته و دو اتوموبیل پشت چراغی قرار می‌گیرند. پس از سبز شدن چراغ، مسابقه شروع می‌شود و هر اتوموبیلی که بتواند زودتر خط مسابقه را طی کند برنده است.

[aparat]EURJS[/aparat]

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
    اووووووف????????

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =