کد خبر: 162757
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

طرح اخذ عوارض تردد از بعضی از بزرگراه‌های تهران برای تأمین منابع مالی ایجاد بزرگراه‌های جدید و اقدامات عمرانی در کمیسیون‌های شورا در حال بررسی است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،رضا تقی‌پور درباره پولی شدن بعضی از بزرگراه‌های تهران، اظهار داشت: شورای شهر هنوز مصوبه‌ای در خصوص پولی شدن بعضی از بزرگراه‌های تهران نداشته است.

وی افزود: طرح اخذ عوارض تردد از بعضی از بزرگراه‌های تهران برای تأمین منابع مالی ایجاد بزرگراه‌های جدید و اقدامات عمرانی در کمیسیون‌های شورا در حال بررسی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: با اجرای این طرح بخش خصوصی نیز می‌تواند مشارکت بیشتری در اقدامات عمرانی سطح شهر تهران داشته باشد و این طرح را می‌توان در جهت جذب مشارکت‌ها نیز عنوان کرد.

تقی‌پور گفت: فلسفه اخذ عوارض تردد در برخی از بزرگراه‌ها این است، افرادی که از این مسیرها استفاده می‌کنند هزینه آن را پرداخت کنند و هزینه‌ها از جیب تمامی مردم پرداخت نشود.

وی تأکید کرد: طرح اخذ عوارض تردد در برخی از بزرگراه‌های پایتخت هنوز در صحن علنی شورا مطرح نشده است و در کمیسیون‌ها در حال بررسی است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    بهتر است شورای شهر به جای تحمیل هزینه بر مردم جلوی پرداختهای بی رویه به مدیران وکارگزاران وهزینه های زاید ْ سفرهای خارجی ْ و.... را گرفته وراه صرفه جویی در پیش گیرد
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    حقوق ماهانه کفاف ۱۵ روز اول ماه را نمی کنه از کجا پول عوارض بزرگراه بدیم لطفا عوارض نفس کشیدن را اعلام تا بدلیل نداشتن پول هم شما وهم ما راحت شویم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =