کد خبر: 162856
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

طرح دریافت عوارض در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در حال بررسی است و اکثر اعضاء با این طرح مخالف هستند.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،ابوالفضل قناعتی درباره طرح دریافت عوارض در بعضی از بزرگراه‌های شهر تهران اظهار داشت: در راستای پیگیری مدیریت شهری برای دسترسی به درآمدهای پایدار یکی از موضوعاتی که در این خصوص شهرداری تعریف کرده است دریافت عوارض از بزرگراه‌های جدید الاحداث است.

وی ادامه داد: بر این اساس تونل نیایش، تونل توحید و پل طبقاتی صدر در طرح دریافت عوارض تعریف شده است که از طریق نصب سیستم‌های جدید اخذ عوارض انجام می‌شود و بر اساس این طرح شهروندان باید کارت‌های مخصوصی خریداری کنند تا بتوانند از این مسیرها استفاده کنند.

قناعتی افزود: طرح دریافت عوارض در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در حال بررسی است و اکثر اعضاء با این طرح مخالف هستند. چرا که بزرگراه‌ها و تونل‌ها و دیگر پروژه‌های احداث شده توسط عوارضی که مردم‌ پرداخت کرده‌اند ساخته شده و دیگر نباید پولی از مردم گرفته شود.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: طرح دریافت عوارض می‌تواند در پروژه‌هایی که  توسط بخش خصوصی آغاز به کار شده است اجرایی شود و شهروندان برای تردد در این مسیرها عوارض پرداخت کنند. مانند اتوبان تهران پردیس که توسط بخش خصوصی احداث شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =