کد خبر: 163483
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

ایلان ماسک مدیرعامل کمپانی تسلا طی یک مصاحبه اشاره کرده که وجود قابلیت Autopilot یا همان رانندگی خودکار می تواند حدود ۵۰ درصد احتمال تصادفات را کاهش دهد.

به گزارش اخبار خودرو ،ایلان ماسک مدیرعامل کمپانی تسلا طی یک مصاحبه اشاره کرده که وجود قابلیت Autopilot یا همان رانندگی خودکار می تواند حدود ۵۰ درصد احتمال تصادفات را کاهش دهد.

۶۷۴۶۴۶٫jpg

به عقیده ایلان ماسک، مدیرعامل کمپانی تسلا ویژگی رانندگی خودکار که پیش از این در هواپیما شاهد استفاده از آن بوده ایم موجب آن می شود که احتمال تصادفات رانندگی تا ۵۰ درصد کاهش یابد. این در حالیست که حتی شما از نمونه های نخستین ویژگی Autopilot استفاده کنید، به امنیت خوبی دسترسی پیدا خواهید کرد. ایلان ماسک این صحبت ها را طی یک مصاحبه ی مشترک همراه با وزیر حمل و نقل کشور نروژ انجام داده است. برای کسانی که با این ویژگی آشنا نیستند باید بگوییم که حالت Autopilot یا همان رانندگی خودکار خودروهای تسلا دارای عملکردی بین مدیریت یک اتومبیل خودران و همچنین سیستم کروز کنترل است. به وسیله این قابلیت خودرو شما طی مسافتی مشخص کنترل اتومبیل را به دست می گیرد در عین حالی که این کنترل به صورت کلی انجام نمی گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =