کد خبر: 164435
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

این روزها خیابان های اروپا میزبان ماشین های اسپرت گران قیمت و ماشین های کلاسیک افراد معروف است. این ماشین ها به بهانه ی رویداد سالانه ی «رالی گامبال ۳۰۰۰» (Gumball 3000 Rally) به اروپا آمده اند

به گزارش اخبار خودرو ،این روزها خیابان های اروپا میزبان ماشین های اسپرت گران قیمت و ماشین های کلاسیک افراد معروف است. این ماشین ها به بهانه ی رویداد سالانه ی «رالی گامبال ۳۰۰۰» (Gumball 3000 Rally) به اروپا آمده اند. مسیر رالی امسال از دوبلین پایتخت ایرلند شروع می شود و در بازه ی زمانی یک هفته باید خود را به بخارست پایتخت رومانی برسانند.

۶۷۸۵۲۰٫jpg

«بت موبیل ۲٫۰» (Batmobile 2.0)، ماشین منتسب به بتمن، یکی از باجزییات ترین و چشمگیرترین تجسم ها از ماشین های بتمن در طول سال ها، در این رالی شرکت کرده است. شرکت سازنده ی این اتومبیل، «تیم گلگ» (Team Galag) از عربستان سعودی، براساس شاسی «لامبورگینی گالاردو» آن را طراحی کرده است. Batmobile 2.0 از یک موتور ۵٫۲ لیتری۱۰ سیلندر v شکل (نحوه ی قرارگیری سیلندرها در کنار هم به شکل حرف v انگلیسی) بهره می برد. در واقع بت موبیل ۲٫۰ الهام گرفته از ماشین بتمن یا همان «بروس وین» در بازی ویدیویی «شوالیه ی آرکهام» (Arkham knight) است. دیدن این ماشین در خیابان آن هم در روشنای روز باورنکردنی است. با دیدن این ماشین فقط منتظرید «کریستین بیل» از آن پیاده شود و با شما احوالپرسی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =