کد خبر: 165039
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

به تازگی تصاویر جاسوسی از یک شورولت کامارو با پوشش استتاری فوق العاده زیاد که در پیست نوربرگ رینگ در حال آزمایش است منتشره شده که با یک اسپویلر عقبی بزرگ به احتمال زیاد به نظر می رسد نسل آیندهٔ Z28 باشد.

به گزارش اخبار خودرو ،به تازگی تصاویر جاسوسی از یک شورولت کامارو با پوشش استتاری فوق العاده زیاد که در پیست نوربرگ رینگ در حال آزمایش است منتشره شده که با یک اسپویلر عقبی بزرگ به احتمال زیاد به نظر می رسد نسل آیندهٔ Z28 باشد.

۶۸۱۳۴۵٫jpg

آنچه در تصاویر جاسوسی دیده می شود، یک کامارو ZL1 با کیت بزرگ تر و تجهیزات اسپرت بیشتر است که شامل باله های بزرگ کناره های سپر جلو، یک اسپویلر عقب بسیار بزرگ و دیسک های ترمز بزرگ تر می شود. قلب تپندهٔ آن استفاده از پیشرانهٔ V8 در Z28 جدید است اما اطلاعاتی از ویژگی های این موتور در دست نیست. Z28 قبلی مجهز به یک موتور ۵ لیتری V8 با ۵۰۵ اسب بخار قدرت و ۶۵۲ نیوتن متر گشتاور بود که آن را قادر ساخت رکورد ۷ دقیقه و ۳۷ ثانیه ای را در پیمودن یک دور پیست نوربرگ رینگ به ثبت رسانده و بالاتر از سوپر اسپرت های لکسوس LFA و لامبورگینی مورسیه لاگو قرار گیرد. البته این احتمال بسیار قوی است که شورولت همچنان پیشرانهٔ تنفس طبیعی را در Z28 حفظ کند تا کماکان Z28 از ZL1 که از پیشرانهٔ ۶٫۲ لیتری V8 سوپرشارژ قرض گرفته شده از کوروت Z06 با ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۸۶۸ نیوتن متر گشتاور استفاده می کند متمایز باشد. [gallery ids="165041,165042,165043,165044"]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =