کد خبر: 165698
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

سیل و آب‌گرفتگی در این مدت سبب گرفتار شدن بیش از ۱۰۰ خودرو در سمنان شده است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،سید مصطفی مرتضوی در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: سیل و آب‌گرفتگی در این مدت سبب گرفتار شدن بیش از ۱۰۰ خودرو در سمنان شده است. همچنین ۴۰۰ نفر در کیلومتر ۷۰ محور میامی ـ سبزوار دچار آسیب شده و نیروهای امدادی اقدامات لازم را در کمک به حادثه‌دیدگان انجام دادند.

وی افزود: واژگونی سواری سوناتا در محور طالقان ـ قزوین ساعت ۷ صبح امروز سبب مصدوم شدن یک مسافر شد. همچنین برخورد خاور با تریلی ساعت ۲:۳۵ بامداد امروز در کیلومتر ۸۰ آزادراه زنجان ـ‌ قزوین دو مصدوم بر جای گذاشت.

سخنگوی سازمان امداد و نجات ادامه داد: برخورد دو دستگاه تریلی ساعت ۲:۲۷ امروز در محور قدیم قم ـ تهران سبب حادثه دیدن دو مسافر شد که متأسفانه یکی از حادثه‌دیدگان جان خود را از دست داد.

مرتضوی اظهار داشت:‌ برخورد یک دستگاه نیسان با پژو در محور شاهین‌شهر ـ‌ مورچه‌خورت ساعت ۶:۴۰ صبح امروز برای ۴ مسافر حادثه آفرید که نیروهای امدادی موفق به نجات جان همه حادثه‌دیدگان شدند.واژگونی موتورسیکلت در کیلومتر یک فهرج ـ بم ساعت یک امروز سبب مصدوم شدن دو راکب موتورسوار شد.

وی در پایان از انحراف یک خودروی افرود از جاده کوهستانی تویسرکان اطراف قله شاه‌نشین همدان خبر داد و گفت:‌ این حادثه که ساعت ۲۲:۴۰ شب گذشته به وقوع پیوسته سبب مصدوم شدن ۶ مسافر شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =