کد خبر: 167795
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

قیمت پایه این اس یو وی تمام الکتریکی که تحویل آن از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد ۷۴۴۸۰ پوند بوده و در مدل فول شتابی برابر با فراری ۴۸۸ GTB خواهد داشت

به گزارش اخبار خودرو ، بالاخره تسلا مدل X با درب های عقب که باز شدن آن حالت بال شاهین را تداعی میکند برای فروش در انگلیس آماده شد. قیمت پایه این اس یو وی تمام الکتریکی ۷۴۴۸۰ پوند بوده و تحویل آن از اواخر ۲۰۱۶ آغاز خواهد شد.

[caption id="attachment_167814" align="aligncenter" width="600"]تسلا مدل X تسلا مدل X[/caption]

در مدل پایه ۷۵D شما یک اس یو وی چهار چرخ متحرک (AWD) پنج نفره خواهید داشت که حداکثر سرعت آن ۲۰۹ کیلومتر و شتاب صفر تا صدش نیز ۶ ثانیه میباشد. سواری آن نسبتا جذاب بوده و با یک بار شارژ باتری های ۷۵ کیلو وات ساعتی میتوانید مسافت ۴۱۶ کیلومتر را بپیماید.

۹۰D نسخه بعدی خواهد بود که طبق اظهارات شرکت با باتری های ۹۰ کیلو وات ساعتی خود میتواند ۴۸۷ کیلومتر را پیموده و شتاب صفر تا صدی برابر ۴٫۸ و حداکثری سرعتی تا ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. این مدل از تعلیق بادی برخوردار بوده و قیمت آن رقم قابل توجه ۸۲۷۸۰ پوند میباشد.

اگر از پس پرداخت رقم ۱۰۰۱۸۰ پوند برمی آیید، گل سرسبد این سری یعنی P90D از آن شما خواهد بود. هرچند برد این نمونه با ۴۷۰ کیلومتر اندکی کمتر از نسخه قبلی است اما با شتاب ۳٫۸ ثانیه ای خود عملا در حد یک سوپراسپرت در جاده ظاهر خواهد شد. این مدل به اسپویلر عقب اتوماتیک نیز مجهز خواهد بود. اگر ۸۷۰۰ پوند دیگر برای پکیج «لادیکاروس» بپردازید شتاب خودروی شما به ۳٫۲ ثانیه کاهش می یابد که این مقدار با فراری ۴۸۸ GTB قابل مقایسه خواهد بود. البته حداکثر سرعت در همان میزان ۲۵۰ مایل باقی خواهد ماند.

[caption id="attachment_167815" align="aligncenter" width="600"]تسلا مدل X تسلا مدل X[/caption]

برای این اس یو وی پنج نفره، صندلی های ششم و هفتم به عنوان آپشن در نظر گرفته شده اند. شما میتوانید آنها را به ترتیب با پرداخت ۲۵۵۰ و ۳۴۰۰ پوند روی اتومبیل خود نصب کنید. البته در مدل پایه ۷۵D یک نکته وجود دارد و آن پرداخت مبلغ اضافی ۲۲۰۰ پوند است. از آنجا که صندلی های ششم و هفتم فقط روی تعلیق های بادی قابل نصب بوده و مدل پایه به طور استاندارد مجهز به آن نمیباشد، این هزینه برای افزودن تعلیق بادی دریافت خواهد شد.

شما میتوانید با پرداخت ۲۲۰۰ پوند سیستم خلبان خودکار تسلا را نصب کنید، با پرداخت ۳۹۰۰ پوند از طراحی داخلی حرفه ای برخوردار شوید، با پرداخت ۸۵۰ پوند پکیج زمستانی را تهیه کنید و با ۲۲۰۰ پوند سیستم صوتی خود را ارتقا دهید. تسلا همچنین پکیج ۶۵۰ پوندی پیشنهاد میدهد که با خرید آن میتوانید ظرفیت یدک کشی اتومبیل را افزایش دهید که البته نیاز به تعلیق بادی نیز دارد.

منبع : carmagazine

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =