کد خبر: 169927
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از تمهیدات پلیس راهور برای جاده‌ها در روزهای پایانی هفته و همچنین یکطرفه شدن چالوس در روز جمعه و ممنوعیت تردد تریلی در هراز و فیروزکوه خبر داد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درمورد آخرین تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی برای تسهیل در تردد شهروندان در محورهای برون‌ شهری با توجه به روزهای پایانی هفته اظهار داشت: یک طرفه شدن جاده چالوس از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۵ تیر ماه تا ۲ بامداد شنبه ۲۶ تیر در دستور کار پلیس راهور است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: براساس این تدبیر تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه از سمت کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ همان روز از سمت مرزن‌آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.

این مقام ارشد راهور ناجا به ممنوعیت تردد تریلر در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در محور هراز اشاره و بیان داشت: تردد کامیون و کامیونت بجز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در محور هراز ممنوع است.

وی گفت: تردد تریلی در بازه زمانی ۶ صبح تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه در محور فیرزوکوه نیز ممنوع خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را در حال حاضر روان توصیف و خاطرنشان کرد: در برخی محورهای مازندران و گلستان بارش باران گزارش شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =