کد خبر: 170354
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

پلیس چین به تولید‌کنندگان خودرو هشدار داد که نمی‌توانند خودروهای خودران را قبل از انتشار رسمی قوانین مربوطه، در بزرگراه‌ها تست کنند.

به گزارش اخبار خودرو ،پلیس چین به تولید‌کنندگان خودرو هشدار داد که نمی‌توانند خودروهای خودران را قبل از انتشار رسمی قوانین مربوطه، در بزرگراه‌ها تست کنند. صنعت خودرو‌های خودران در چین با همکاری پلیس شروع به تنظیم و تدوین قوانینی کرده‌اند که بتوان با تکیه بر این قوانین خودروهای خودکار را تست کرد. اگر فرصتی برای تست این خودرو‌ها در بزرگراه‌ها و مناطق درون شهری فراهم شود، این خودروها در شرایط متفاوتی قرار‌خواهندگرفت.
وزارت صنایع، فناوری اطلاعات و پلیس چین نسخه اولیه این قوانین را آماده کرده‌اند، اما هنوز تاریخ دقیقی برای نهایی شدن و ‌انتشار دقیق قوانین تنظیم نشده‌است. در تمامی کشورهای دنیا، دولت‌ها به شرکت‌های خودرو‌ساز هشدار می دهند که استانداردهای ایمنی را به خطر نیندازند و خودروهای خودکار و نوآورانه تولید کنند. اما در چین اصرار زیادی برای تولید خودروهای خودران وجود دارد و این جزئی از برنامه گسترده‌تری است که در آن کارخانه را مجبور به ارتقای تکنولوژی‌هایشان می‌کند تا بتواند به‌عنوان کشور کم‌هزینه ظاهر شود و با شغل‌های پرکار کارخانه‌ای رقابت کند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
    خدا رحم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =