دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان شمالی از جانمایی نخستین پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی در محل کارخانه کمپوست بجنورد خبر داد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از مهر ،سهیل وطن‌خواه اظهار کرد: با انعقاد قرارداد فی‌مابین سازمان مدیریت پسماند و هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان شمالی، نخستین پیست این رشته ورزشی در عرصه کارخانه کمپوست بجنورد واقع در روستای سرچشمه بجنورد جانمایی شد.

وی افزود: به‌زودی طراحان هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان با حضور در محل این پیست که در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع احداث خواهد شد، حاضرشده تا بتوانند پیست را آماده برگزاری رقابت‌های استانی و کشوری کنند.

وطن‌خواه تصریح کرد: پیش‌ازاین خراسان شمالی میزبانی مسابقات انتخابی کشوری خودروهای دو دیفرانسیل در اسفراین، اعزام ورزشکاران به مسابقات چندجانبه آذربایجان، اعزام ٩ ورزشکار در کلاس دو دیفرانسیل انتخاب کشوری سبزوار، مقام دومی در کلاس چهار سیلندر را بر عهده داشته است.

وی اظهار امیدواری کرد که این پیست قبل از شروع فصل پائیز و باهمت و حمایت مسئولان، شاهد برگزاری نخستین رقابت‌های اسلالوم باشد.

وطن‌خواه افزود: ورزشکاران رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی در بجنورد پیش‌ازاین در زمین تخته ارکان به رقابت می‌پرداختند که تمرینات آن‌ها در این زمین نامنظم و از استانداردهای لازم برخوردار نبود.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان شمالی گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی و بازآموزی از اولویت‌های این هیئت است که با برنامه‌ریزی منسجم، قصد داریم در زمان‌های به‌غیراز پیک برگزاری مسابقات در این پیست، این کلاس‌ها را راه‌اندازی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =