کد خبر: 172678
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

همیشه گزینه اقتصادی، ارزان ترین انتخاب نیست و بهترین گزینه نیز انتخاب اقتصادی نخواهد بود. برای انتخاب گزینه اقتصادی باید کیفیت، دوام و قیمت مناسب نسبت به امکانات در کنار هم قرار بگیرند.

به گزارش اخبار خودرو ، سال گذشته پراید بیشترین مالکیت بازار خودرو را با ۲۸ درصد سهم بازار از آن خود کرد. این اتومبیل ارزان ترین خودروی بازار ایران است و برای افرادی که می‌خواهند با ۲۰ میلیون تومان اتومبیل بخرند تنها گزینه است. به همین دلیل کارشناسان، فروش زیاد پراید در ایران را به ارزان بودنش ربط می‌دهند؛ فاکتوری که همیشه برای خرید، مهم ترین شاخص به حساب می‌آید.

اما پژو پارس در حالی با ۱۵ درصد سهم بازار در سال ۹۳ پرفروش ترین خودرو بعد از پراید بوده که رقبای زیادی دارد که حتی ارزان تر از این اتومبیل هستند. پس خریدارن به فاکتورهای فنی و ظاهری هم نیم نگاهی دارند.

از آن سو در بین با کیفیت ترین خودروهای داخلی در بازه قیمتی زیر ۵۰ میلیون تومان فقط ۲۰۶ فروش خوبی دارد و تندر ۹۰ هنوز با بدقولی‌های تولیدکنندگانش مشتریان را از خود دور می‌کند.

همیشه گزینه اقتصادی، ارزان ترین انتخاب نیست و بهترین گزینه نیز انتخاب اقتصادی نخواهد بود. پس در انتخاب بهترین خودرو باید ما انتخاب کنیم که کدامیک از گزینه‌ها را می‌خریم؛ بهترین، ارزان ترین و اقتصادی ترین. برای انتخاب گزینه اقتصادی باید کیفیت، دوام و قیمت مناسب نسبت به امکانات در کنار هم قرار بگیرند.

[aparat]bUBGX[/aparat]

منبع : جام‌جم آنلاین

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میثم ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
    ههههه جالبه پیشنهاد اولش تماما فرقون های ساخت داخل هست، زیر هفتاد تومن فقططط ماشینهای کار کرده اصلی که دوستان خودرو ساز داخلی دستی توش نبرده باشن... بالای این مقدار هم که مرفحین بی درد هستند ماشالله تو این اوضاع.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =