تذکر جمعی از نمایندگان به وزرای اقتصاد و صنعت در مورد ضرورت جایگزین کردن خط تولید موتور سیکلت برقی به جای موتور سیکلت بنزینی از جمله تذکرات کتبی امروز (چهارشنبه) نمایندگان به مسئولان اجرایی بود.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از ایسنا ،احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را در پایان جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) به این شرح قرائت کرد:

سیدمحمدباقر عبادی نماینده بیرجند به وزیر کشور: توضیح علت توقف اجرای قانون تقسیمات کشوری.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر راه: ضرورت جلوگیری از واگذاری طرح معماری اسلامی آزادراه شمال – تهران به شرکت ایتالیایی.

علی وقفچی نماینده زنجان به وزیر جهاد کشاورزی: توضیح علت نبود امکانات کافی برای اطفای حریق و کنترل آتش سوزی در مراتع مناطق زنجان.

شهباز حسن پور نماینده سیرجان به وزیر راه: لزوم اعزام هیات فوری برای بررسی علت لغو پروازهای سیرجان.

عبدالله سامری نماینده خرمشهر به وزیر جهاد کشاروزی: توضیح علت از بین رفتن زمین‌های کشاورزی شمال خرمشهر بر اثر سر ریز شدن پساب‌های نیشکر و به رئیس جمهور: توضیح علت بی‌حرمتی در عدم پاسخگویی نسبت به رفع مشکلات کشاورزان خرمشهر.

قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر به وزرای جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان: لزوم اتخاذ تصمیم مناسب برای جلوگیری از خسارت‌های کیوی‌کاران غرب استان مازندان و وزیر بهداشت در خصوص تسریع در تامین پزشکان متخصص و فوق تخصص به بیمارستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت.

هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغ ملک به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی و توجه جمعیت هلال احمر کشور جهت استقرار کانکس آموزشی برای دانش آموزان یکی از روستاهای شهرستان ایذه.

امیر خجسته نماینده همدان به وزیر صنعت: لزوم جلوگیری از ایجاد بازار کاذب در محصولات جدید خنرویی کشور و فروش بدون تبعیض آن و به وزیر اقتصاد: لزوم جلوگیری از ورود بانک‌ها و موسسات مالی به حوزه خرید و فروش مسکن.

مصطفی کواکبیان نماینده تهران به وزیر کشور: لزوم راه‌اندازی مترو تهران به اسلامشهر.

محمد وحدتی نماینده بستان آباد به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم خرید محصولات کشاورزی یا فراهم نمودن شرایط صادرات.

محمدجواد فتحی، سیدفرید موسوی، ابوالفضل سروش، مهدی شیخ، محمدرضا نجفی، علیرضا رحیمی، محمدرضا بادامچی، محسن علیجانی زمانی نمایندگان تهران و عباسعلی پوربافرانی نماینده نائین و محمود بهمنی نماینده ساوجبلاغ به وزرای اقتصاد و صنعت: ضرورت جایگزین کردن خط تولید موتور سیکلت برقی به جای موتور سیکلت بنزینی.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =