کد خبر: 182711
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

سومین دور مسابقات قهرمانی رالی اتومبیل رانی کشور دیشب در مجموعه پدیده شاندیز آغاز شد و تا ١۴ آبان ماه دارد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران ،رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی ، در حاشیه آغاز سومین راند مسابقات رالی کشور در پدیده شاندیز ضمن ابراز رضایت از برگزاری مسابقات رالی قهرمانی کشور در پدیده شاندیز، گفت: ما با همکاری هیات مدیره پدیده به دنبال برگزاری مسابقات مختلف در این مجموعه هستیم.

رضا رمضانی افزود: همکاری و تعامل زیادی با هیات مدیره جدید پدیده داریم و به دنبال این هستیم تا مسابقات مختلفی از جمله رالی کلاسیک، موتورسواری، رالی شهری، رالی ماشین های کلاسیک و ... را در این مجموعه برگزار کنیم.

وی همچنین در خصوص برگزاری مسابقات رالی کشوری، گفت: این هفتمین رالی کشوری است که تا کنون با میزبانی مشهد برگزار شده و اکنون شاهد برگزاری سومین راند از این مسابقات در سال جاری با میزبانی مشهد و در پدیده شاندیز هستیم.

رمضانی در مورد تعداد شرکت‌کننده ها نیز تصریح کرد: در سالهای گذشته این مسابقات با حضور شرکت هایی چون ایران خودرو و سایپا برگزار ‌میشد اما در حال حاضر تعداد شرکت کننده ها کمتر شده اما تمامی شرکت کننده ها با خودرو خود در مسابقه حاضر می‌شوند که این یک حسن محسوب می شود.

وی گفت: در این دور از مسابقات ٩ شرکت کننده از استان های فارس، قزوین، خراسان رضوی و مازندران ۵٢٣ کیلومتر مسیر را طی خواهند کرد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی با اشاره به اینکه تمامی موارد امنیتی از جمله استقرار آمبولانس و خودروهای امدادرسان، آماده به کار بودن چند بیمارستان و هلی‌کوپتر امدادی هلال احمر، بیان کرد: امیدواریم در این مسابقه هیچ گونه حادثه ای پیش نیاید.

گفتنی است رالی سومین راند مسابقات رالی کشور تا ١۴ آبان ماه ادامه می‌یابد و همزمان با آخرین روز از برگزاری این مسابقات برگزاری رالی قهرمانی شهری را نیز شاهد خواهیم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =