کد خبر: 183181
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

لافراری، با قدرت پیشرانه افسانه‌ای ۹۵۰ اسب بخار، برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۲.۸ ثانیه زمان نیاز دارد و در نهایت از سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت عبور می‌کند.

به گزارش اخبار خودرو ،کمپانی فراری کلاس «لافراری» را اولین بار در نمایشگاه خودروی سال ۲۰۱۳ ژنو رونمایی کرد. این کلاس در سال ۲۰۱۴ از اقبال فراوانی برخوردار شد؛ چنان که با وجود قیمت ۱٫۷ میلیون دلاری هر دستگاه، استقبال مشتریان چنان بود که کمپانی فراری ظرفیت جوابگویی به این مشتریان را نداشت و دفتر سفارشات خود را برای مدتی تعطیل کرد. در چهارمین سال معرفی این محصول مدل ۲۰۱۷ آن دستاوردهای جدیدتری از این خودروی لوکس قدرتمند را به نمایش گذاشته است.

۱۳۹۵۰۸۲۵۰۷۴۹۱۷۳۵۵۹۲۰۹۴۹۴

این خودرو از دو موتور معمولی و الکتریکی بهره می‌برد. موتور معمولی آن یک پیشرانه ۶۲۶۲ سی‌سی ۱۲ سیلندر V شکل است که ۷۹۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند و گشتاور آن به ۷۰۰ نیوتن‌متر می‌رسد. یک موتور الکتریکی ۲۶ کیلوگرمی زیر صندلیهای عقب تعبیه شده که ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن‌متر به پیشرانه این خودرو می‌افزاید. به این ترتیب این خودرو مجموعاً از پیشرانه کم‌نظیر ۹۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۹۷۰ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد. لافراری ۲۰۱۷، به مدد پیشرانه قدرتمند خود برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت، تنها به ۲٫۸ ثانیه زمان نیاز دارد. همچنین بیشینه سرعت آن به ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. رقیبان این کلاس فراری را انواعی از «لامبورگینی»، «مک‌لارن» و «بوگاتی» تشکیل می‌دهد. [gallery ids="183183,183184,183185,183186,183187,183188,183189,183190"] منبع:تسنیم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =