کد خبر: 184735
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۱

سوپراسپرت ساز ایتالیایی قصد دارد با یک جراحی سبک ( آونتادور ) گل سرسبد ۱۲ سیلندر خود را پرقدرت تر عازم میدان رقابت کند.

به گزارش اخبار خودرو ، در تیزری که اخیرا لامبورگینی منتشر کرده خبر از ورود قریب الوقوع یک محصول جدید داده است. این کلیپ حدودا ۴۰ ثانیه ای با گذری به تاریخچه لامبورگینی از سال ۱۹۶۳ و اولین سوپراسپرت ۱۲ سیلندر این خودروساز یعنی ۳۵۰ GT آغاز می‌شود.

[caption id="attachment_184754" align="aligncenter" width="600"]آونتادور آونتادور[/caption]

اولین محصول تولید انبوه لامبورگینی با موتور جلو که بعدها آن مسیر توسط نمونه های موتور وسطی همچون میورا ادامه یافت و تیزر بطور کوتاهی به آن می‌پردازد.

[caption id="attachment_184744" align="aligncenter" width="600"]آونتادور آونتادور[/caption]

در پایان کلیپ یک لامبورگینی آونتادور ۶۹۰ اسبی ظاهر شده و این پرسش مطرح می‌شود که بعدی چه خواهد بود ؟

این سوال مهمی است اما به نظر ما سوپراسپرت V12 بعدی لامبورگینی یک محصول کاملا جدید نخواهد بود. احتمالا اتومبیل مذکور نسخه بهسازی شده و پرقدرت تر آونتادور است که آونتادور S نام دارد و در سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد.

[caption id="attachment_184751" align="aligncenter" width="600"]آونتادور آونتادور[/caption]

سایت اتواکسپرس اخیرا تصاویر مخفیانه ای را از محصول جدید لامبورگینی در پوشش استتار سبک ثبت کرده که این خودرو را در حال تست در پیست نوربرگرینگ نشان می‌دهد و از شمایل آن مشخص است که با یک آونتادور جدید طرف هستیم.

[caption id="attachment_184748" align="aligncenter" width="600"]آونتادور آونتادور[/caption]

از طرفی دیگر اگر عمر تولید آونتادور را مانند مورسیه لاگو ۹ سال در نظر بگیریم، اکنون پنج سال از معرفی آن گذشته و به نیمه عمر خود رسیده است و برای یک فیس لیفت و تجهیز آن به موتور قدرتمندتر V12 زمان مناسبی است.

[caption id="attachment_184753" align="aligncenter" width="600"]آونتادور آونتادور[/caption]

با قطعیت نمی‌توان در مورد قدرت آونتادور S اظهار نظر کرد اما با در نظر گرفتن قدرت ۷۴۰ اسبی آونتادور SV رقمی در حدود ۷۱۰ اسب بخار معقول به نظر می‌رسد. و یادمان هست لامبورگینی پیش از آن به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس نسخه ۷۱۰ اسبی آونتادور را بطور محدود تولید کرده بود.

[caption id="attachment_184757" align="aligncenter" width="600"]آونتادور آونتادور[/caption]

تغییراتی که می‌توان از تصاویر جاسوسی دریافت تغییر در آرایش و شکل ورودی های هوای جلو، دیفیوزر عقب بزرگتر و اگزوزهای متفاوت از مدل فعلی می‌باشد و برای مشاهده تمام جزییات بطور کامل باید تا سال آینده صبر کنیم.

[aparat]LyPte[/aparat]

منبع : autoexpress

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =