کد خبر: 186211
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲

در کمتر از سه ماهی که تا پایان سال جاری مانده ، تعدادی خودروی جدید در راه بازار ایران هستند که به‌طور اختصار به محدوده قیمتی آنها می‌پردازیم.

به گزارش اخبار خودرو ، در رده خودروهای کمتر از یک‌صد میلیون تومان مطمئنا مهم‌ترین محصول جدید، پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو است که طبق اخبار اعلام شده تا قبل از پایان سال به بازار عرضه می‌شود.

همچنین هیوندای آی‌۲۰ نسل جدید محصولی در این بازه قیمتی است که توسط کرمان خودرو به بازار عرضه خواهد شد، هیوندای آی ۲۰ جدید نیز با قیمتی کمتر از ۸۵ میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود. همچنین مدیران خودرو، ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ را به بازار عرضه خواهد کرد که ارزان‌ترین خودروی جدید در سه ماه پایانی سال جاری خواهد بود. ام‌وی‌ام جدید با قیمتی حدود ۵۰ تا ۵۵ میلیون تومان به بازار می‌آید.

احتمال عرضه چری تیگو ۷، گران‌ترین خودروی چری نیز وجود دارد. از سوی دیگر جک اس ۳ محصول جدید کرمان‌موتور در محدوده قیمتی ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان خواهد بود.

در میان خودروهای وارداتی، پرسروصدا‌ترین محصول جدید، رنو کولئوس با قیمتی کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان است. این شاسی‌بلند سایزمتوسط رقیب مستقیم هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، تویوتا راو۴ و میتسوبیشی اوتلندر است.

همچنین احتمال دارد دوقلوی آن یعنی نیسان ایکس‌تریل نیز به بازار عرضه شود هرچند نمی‌توان در مورد زمان حضورش در بازار همانند کولئوس جدید به‌طور قطعی صحبت کرد.

نیسان میکرا دیگر گزینه‌ای است که احتمال حضورش در ماه‌های پایانی سال وجود د ارد. میکرا نیز در محدوده قیمتی ۸۰ میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود. همچنین برند لوکس دی‌اس، مدل دی‌اس ۴ کراس‌بک را در ماه‌های پایانی سال عرضه خواهد کرد. دی‌اس ۴ کراس‌بک با خودروهایی مانند آلفا جولیتا رقابت مستقیم خواهد داشت و درنهایت هیوندای، نسل جدید هیوندای النترا با موتور ۲۰۰۰ سی‌سی را به بازار خواهد فرستاد.

النترای جدید این روزها در بازار به فروش می‌رود و قیمتی در بازه ۱۴۰ تا ۱۵۵ میلیون تومان دارد. اما تا آغاز نشدن فروش شرکتی آن نمی‌توان قیمت قطعی رسمی در مورد آن را اعلام کرد. ولی بدون شک قیمت آن کمتر از ۱۳۵ میلیون تومان نخواهد بود.

منبع : روزنامه دنیای خودرو

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =