کد خبر: 186651
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲

در شرایط اعلام شده توسط مدیران خودرو، امکان خرید محصولات این شرکت با دریافت پیش‌پرداخت ۳۰ درصد در زمان ثبت‌نام و مابقی در اقساط تا سقف ۳۰ ماه برای مشتریان فراهم شده که در این حالت کارمزد دریافتی نیز منعطف است و خودروها به‌صورت فوری به مشتریان تحویل می‌شوند.

به گزارش اخبار خودرو ، این شرکت در حال حاضر خودروی ۳۱۵ را در تیپ اسپرت لاکچری با تحویل فوری عرضه می‌کند که با حداکثر تسهیلات ۶۰ درصد قیمت پایه و اقساط تا ۳۶ ماه به‌صورت سه ماه یک‌بار قابل پرداخت است.

خبر ورود خودروی ام‌وی‌ام X22 نیز از جانب مدیران‌خودرو اعلام شده است که البته با توجه به احتمال ورود پژو ۳۰۱ در همین کلاس، لیفان X50 ، ساندرو، ساندرو استپ‌وی و جک S3 رقابت سختی را پیش رو خواهد داشت.

خودروی سدان آریزو۵، محصول جدید مدیران خودرو برای بازار ایران در دو تیپ لاکچری و اکسلنت ثبت سفارش و عرضه خواهد شد که تیپ لاکچری آن با قیمت ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و تیپ اکسلنت آن هم با قیمت ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بازار کشور عرضه خواهد شد.

در فروش فوری، تیپ لاکچری با پیش‌پرداخت ۳۵درصد و پیش‌پرداخت دوم ۱۵ درصدی ثبت سفارش می‌شود و موعد تحویل هم ۳۰ روزه تعیین شده است. تیپ اکسلنت هم با پیش‌پرداخت اول ۳۵ درصد و موعد تحویل ۳۰ روزه ثبت سفارش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =