کد خبر: 187092
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

از چند روز پیش مدیران‌خودرو در پی ثبت‌نام مشتریان از تیگو۵ فیس‌لیفت، تحویل این خودرو را آغاز کرده است.

 به گزارش اخبار خودرو ، شرکت مدیران‌خودرو به‌عنوان نماینده محصولات چری در ایران، چند هفته پیش از جدیدترین نسخه تیگو۵ رونمایی کرد. این خودرو که در نسخه فول ۹۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد، گویا تا امروز نظر مشتریان را جلب کرده است.

[caption id="attachment_187093" align="aligncenter" width="600"]چری تیگو5 چری تیگو۵[/caption]

از چند روز پیش مدیران‌خودرو در پی ثبت‌نام مشتریان از تیگو۵ فیس‌لیفت، تحویل این خودرو را آغاز کرده است. این کراس‌اوور با توجه به کیفیت و نوع طراحی ظاهری، پرقدرت در میدان رقابت با سایر کراس‌اوورهای چینی خودنمایی می‌کند و گویا قصد دارد فروش بالایی را با این نسخه تجربه کند.

در مورد مدل قبلی تیگو۵، شاهد بودیم این خودرو توانست فروش بیش از ۱۲ هزار دستگاه را در ایران ثبت کند. پیشرانه این خودرو را مانند گذشته یک موتور دو لیتری ۱۳۹ اسب‌بخاری و ۱۸۲ نیوتون‌متری تشکیل می‌دهد.

قدرت این موتور توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT (مجهز به تیپ‌ترونیک ۷ دنده و حالت اسپرت) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. چری با تیگو۵ توانسته است ۵ ستاره ایمنی موسسه C-NCAP را دریافت کند و خودرویی ایمن میان چینی‌ها به مشتریان عرضه کند.

بیشترین تغییرات چری تیگو۵ فیس‌لیفت نسبت‌به مدل قبلی، مجهز شدن آن به دی‌لایت LED، گرم‌کن صندلی‌های جلو، نمایشگر ۸ اینچی، آینه‌های تاشوی برقی با گرم‌کن، چراغ‌های جلو و عقب با طراحی جدید و طرح سپرهای جدید است.

شرکت مدیران‌خودرو این روزها تیگو۵ فیس‌لیفت را با شرایط فروش نقدی و اقساطی در اختیار مشتریان می‌گذارد و آن را در تیپ اکسلنت و لاکچری ثبت‌نام می‌کند.

منبع : روزنامه دنیای خودرو

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    حیف پول!!
  • ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
    حیف با این قدرت موتور برا شاسی بلند
  • حسین ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
    این دقیقا فرقش با قبلی چیه الان،میشه بفرمایید!!
  • محمد ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
    سلام دوستان الان هندی که تا دیروز سه چرخه میروندن هم الان دارن بهترین ماشین ها رو سوار میشن(گمرک و حق مالیات کشوری شون کمتر از ۵۰۰ هزار هستش) ولی ما هنوز دنبال پراید و پژو وماشین چینی هستیم خدایی برید تحقیق کنید خارجی ها با کمتر از ۱۵ میلیون چه ماشین هایی دارن سوار میشن فقط هواستون باشه سرتون گیج نره ..... خدایی ما ایرانی ها اگه دوچرخه هم بشه سی میلین بازم بی سر صدا میریم میخریم .
  • نادر ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
    موتور اینگونه شاسی بلند خیلی ضعیف ... بنازم بر غیرت ایرانی ترا خدا لااقل شما رحم کنید کمی آرزونتر کنید با این موتور ضعیف
  • سهراب ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
    آقا ماشین هایشان چینی به درد نمی خورد لطفا بزرگ نمایی نکنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =