کد خبر: 189126
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

وقتی سال گذشته فولکس‌واگن در نمایشگاه پاریس از کانسپت آی.دی هاچ‌بک رونمایی کرد، بسیاری از طرفداران این خودروساز آلمانی نگران شدند که آیا این پایانی بر خودروهای کوچک و هیجان‌انگیز فولکس واگن خواهد بود؟

به گزارش اخبار خودرو ، حالا ظاهرا به نظر می‌رسد که فولکس راه‌حل‌هایی را در نظر گرفته است. یورگن استکمن، رئیس واحد فروش و بازاریابی فولکس‌واگن در نمایشگاه دیترویت اعلام کرد مدل‌های GTI در آینده تغییر خواهند یافت و به طور ضمنی به این نکته اشاره کرد که ممکن است این مدل‌ها به صورت کاملا الکتریکی درآیند.

[caption id="attachment_189130" align="aligncenter" width="700"]GTI تمام‌الکتریکی GTI تمام‌الکتریکی[/caption]

وی همچنین بیان کرد: «به نظر من فرمول GTI تغییر خواهد یافت و از همان فرمولی که قبلا شاهدش بودیم، استفاده نخواهد کرد. اما می‌توان خودروهای الکتریکی را هم به‌گونه‌ای ساخت که لذت‌بخش و مطلوب باشند.

فناوری به وضوح می‌تواند به چنین نقطه‌ای برسد و راستش با نیروی چهار چرخ رسیدن به آن کار چندان دشواری نیست».  نخستین مدل از خانواده آی.دی با بهره‌مندی از یک موتور ۱۶۸ اسب بخاری طراحی شده است و آن‌طور که نشریه اتو اکسپرس گزارش می‌دهد، این احتمال وجود دارد که این برند آلمانی از باتری‌هایی با ظرفیت‌های بالاتر برای مدل‌های عملکرد بالای خود از جمله آی.دی GTI بهره ببرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =