کد خبر: 192589
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

با توجه به زمان پلاک خودروهای وارداتی که معمولا در ابتدای ورود به سال جدید معوق می‌شود و تا نیمه‌های ماه دوم سال عموما تعطیل است، پیش از عید بهترین زمان خرید خودروهای وارداتی است.

به گزارش اخبار خودرو ، با وارد شدن به دوران پسابرجام، در ماه‌های اخیر شاهد رونمایی‌های مختلفی از محصولات به‌روز وارداتی در کشور بوده‌ایم که این تنوع باعث شده قیمت این خودروها با هم رقابتی شود.

اگرچه هنوز قوانین دست‌وپاگیر گمرکی یکی از مشکلاتی است که واردکنندگان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و همین عامل باعث قیمت کاذب خودروهای وارداتی در کشور می‌شود، اما با توجه به زمان پلاک خودروهای وارداتی که معمولا در ابتدای ورود به سال جدید معوق می‌شود و تا نیمه‌های ماه دوم سال عموما تعطیل است، پیش از عید بهترین زمان خرید خودروهای وارداتی است.

زیرا هر سال با وارد شدن به سال جدید، هزینه عوارض، مالیات و موارد دیگری که به واردکننده اعلام می‌شود، قطعا بر قیمت خودروهای وارداتی می‌افزاید که خرید این نوع خودروها را در قبل از سال جدید، منطقی‌تر نشان می‌دهد.

از طرفی با نزدیک شدن به عید، اغلب واردکنندگان خودروهای وارداتی شرایط ویژه‌ای را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند و در قالب طرح‌های نوروزی به اجرا می‌گذارند که می‌تواند برای خریدار این نوع خودروها تخفیف مالی و گزینه‌های ویژه‌ را داشته باشد که در طول سال معمولا شامل این شرایط نمی‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =