کد خبر: 193343
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱

اگر منتظر هستید تا بالاخره تصاویر جاسوسی از نسل جدید هیوندای سوناتا را بدون پوشش استتار مشاهده کنید، اکنون زمان آن فرا رسیده است.

به گزارش اخبار خودرو ، پیش از این تصاویری از سوناتا ۲۰۱۸ در پوشش سنگین استتار منتشر شده بود که می‌شد بر اساس آن حدس و گمان هایی در خصوص طراحی این سدان محبوب کره ای زد اما اکنون تصاویر واضح تر از فیس لیفت سوناتا گمانه زنی ها را تایید می‌کند. بنابراین اجازه دهید اول از نمای عقب شروع کنیم.

[caption id="attachment_193347" align="aligncenter" width="700"]فیس لیفت 2018 سوناتا فیس لیفت ۲۰۱۸ سوناتا[/caption]

تصاویر منتشر شده خودرو را در کارخانه و تاسیسات مونتاژ نشان می‌دهد. چراغ های عقب طراحی کاملا تهاجمی، خشن و البته جذاب داشته و برداشتی از لامبورگینی آونتادور محسوب می‌شوند. درست بین دو چراغ نشان هیوندای و علامت تجاری سوناتا بصورت کاملا برجسته به چشم می‌خورد.

[caption id="attachment_193344" align="aligncenter" width="687"]فیس لیفت 2018 سوناتا فیس لیفت ۲۰۱۸ سوناتا[/caption]

حال به نمای جلو می‌رسیم، جایی که به نظر می‌رسد طراحی آن تحت تاثیر نسل جدید i30 بوده است. یکی از شباهت در چراغ های مه‌شکن است با این تفاوت که در قسمت پایین LED های روزتاب و در بالا خود مه‌شکن ها قرار دارند. جلوپنجره آبشاری معروف نیز به سوناتا اضافه شده است.

[caption id="attachment_193345" align="aligncenter" width="655"]فیس لیفت 2018 سوناتا فیس لیفت ۲۰۱۸ سوناتا[/caption]

اطراف جلوپنجره یک نوار کرومی به چشم می‌خورد که در پایین به طرفین خودرو و زیر مجموعه مه‌شکن ها کشیده شده است. از آنجایی که بسیاری از افراد زیاده روی در استفاده از تزیینات کرومی را نمی‌پسندند ممکن است شاهد تغییراتی در این خصوص باشیم اما به هرحال سوناتا در نمای جلو از طراحی منحصر به فردی برخوردار شده است.

[caption id="attachment_193346" align="aligncenter" width="700"]فیس لیفت 2018 سوناتا فیس لیفت ۲۰۱۸ سوناتا[/caption]

البته این تصاویر مربوط به نسخه استاندارد سوناتا است و برای دیدن طراحی اسپرت و جذاب نسخه توربو باید کماکان منتظر باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =