کد خبر: 194971
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

گفته می‌شود که تولید این اس یو وی تمام الکتریکی در اواخر سال ۲۰۱۸ و با همکاری شرکت چانگان آغاز خواهد شد و پس از آن در سال ۲۰۱۹ برای بازار آمریکای شمالی و اروپا نیز برنامه ریزی می‌کند

به گزارش اخبار خودرو ، طی چند نمایشگاه اخیر خودرو در سطح جهان به سورپرایز شدن توسط کمپانی چینی نکست ای وی عادت کرده ایم. خودروساز چینی که محصولاتش فراتر از سطح بازار این کشور می‌باشد تا به حال دو ابرخودروی الکتریکی EP9 و EVE را معرفی کرده است. اکنون در نمایشگاه شانگهای شاهد عرضه NIO ES8 هستیم که از قابلیت های نیمه خودران برخوردار می‌باشد.

[caption id="attachment_194973" align="aligncenter" width="700"]نیو ES8 نیو ES8[/caption]

گفته می‌شود که تولید این اس یو وی تمام الکتریکی در اواخر سال ۲۰۱۸ و با همکاری شرکت چانگان آغاز خواهد شد و پس از آن در سال ۲۰۱۹ برای بازار آمریکای شمالی و اروپا نیز برنامه ریزی می‌کند. برد الکتریکی ES8 حدود ۳۰۰ کیلومتر عنوان شده که قطعا در سال ۲۰۱۸ مسافت چندان زیادی هم نیست.

[caption id="attachment_194972" align="aligncenter" width="700"]نیو ES8 نیو ES8[/caption]

اس یو وی هفت نفره چینی بیش از ۵ متر طول، بیش از ۲ متر عرض داشته و بیش از ۳ متر فاصله بین دو محور آن می‌باشد. درباره موتور الکتریکی و باتری های آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

[caption id="attachment_194974" align="aligncenter" width="700"]نیو ES8 نیو ES8[/caption]

پوشش براق مشکی برای روی گلگیر و ستون ها، خطوط برجسته و تیز در بالای گلگیرها، چراغ های باریک در جلو و چراغ های بزرگ عقب از جمله ویژگی هایی هستند که جذابیت ظاهری خوبی به این اس یو وی داده و آن را در رده ممتازی در کلاس خود قرار می‌دهد.

[caption id="attachment_194975" align="aligncenter" width="700"]نیو ES8 نیو ES8[/caption]

رقبای اصلی ES8 اکنون تویوتا هایلندر و فولکس ترامونت هستند اما تا سال ۲۰۱۸ قطعا شاهد اس یو وی های تمام الکتریکی بیشتری هستیم و شاید این محصول چینی بتواند با تسلا نیز رقابت داشته باشد.

[caption id="attachment_194976" align="aligncenter" width="700"]نیو ES8 نیو ES8[/caption]

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =