کد خبر: 200593
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳

نوویتک در گام نخست از چرخ‌های آلیاژی ووسن در ابعاد ۲۲ اینچی با طراحی خاص و قابل سفارش در ۷۲ رنگ بهره گرفته است. وضعیت پره‌های این رینگ‌ها به گونه‌ای‌ است که هنگام حرکت به خنک شدن بیشتر ترمزها نیز کمک می‌کند.

به گزارش اخبار خودرو ، خودروهای الکتریکی از دو جهت چالشی عجیب برای تیونرها محسوب می‌شوند. یکی اینکه توانایی‌های پرفورمنس این خودروها به‌خودی‌خود بسیار شگفت‌انگیز است و مخصوصا بهبود شتاب این خودروها کاری بسیار دشوار به نظر می‌رسد. از سوی دیگر تغییر در ویژگی‌های فنی این خودروها نظیر ارتقای موتور الکتریکی یا افزودن به ظرفیت باتری‌ها به‌سادگی امکان‌پذیر نیست. بنابراین تیونرها در مواجهه با خودروهای الکتریکی به جنبه‌های دیگری از جمله تغییرات در بدنه، ترمزها و چرخ‌ها می‌پردازند. نوویتک این بار به جای فراری و لامبورگینی، سراغ کراس‌اوور تمام‌الکتریکی تسلا مدل X رفته است. خودرویی که بدون تغییر فنی هم می‌تواند در برخی ویژگی‌ها، خودروهای فراری و لامبورگینی را به چالش بکشد.

نوویتک در گام نخست از چرخ‌های آلیاژی ووسن در ابعاد ۲۲ اینچی با طراحی خاص و قابل سفارش در ۷۲ رنگ بهره گرفته است. وضعیت پره‌های این رینگ‌ها به گونه‌ای‌ است که هنگام حرکت به خنک شدن بیشتر ترمزها نیز کمک می‌کند. خود ترمزها نیز توسط دیسک‌های کربن سرامیکی ارتقا داده شده‌اند. علاوه بر این، یک کیت آیرودینامیکی هم از جنس فیبرکربن که شامل انواع اسپویلر و اسکرت و دیفیوزر می‌شود، برای این خودرو تدارک دیده شده‌ است. البته باوجود این کیت هم نباید انتظار تغییر چندانی در ظاهر خودرو داشته باشید. درون کابین با روکش‌های گران‌قیمت چرم و آلکانترا و تزئینات فیبرکربنی به‌روزرسانی شده است تا احساس سواری با خودرویی جذاب‌تر را به شما بدهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =