کد خبر: 201683
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲

رنجروور ولار خودرویی بسیار جذاب و خوش‌قیافه است که در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ معرفی شد. این شاسی‌بلند لوکس ظاهر خود را از مدل کوچک‌تر رنجروور یعنی مدل ایووک و قابلیت آفرود خود را از رنجروور اسپرت به ارث برده و حالا نیز این تیونر تصمیم گرفته است با مهارت خود به بهبود ظاهری این خودرو بپردازد تا آن را زیباتر از قبل کند.

به گزارش اخبار خودرو ،UrbanAutomotive که مقر اصلی‌اش در انگلستان است، اولین عکس‌ها را از نسخه نهایی رنجروور ولار منتشر کرده که تغییرات اعمال‌شده در این نسخه شامل قسمت سپر جلو و عقب از فیبرکربن، اسپلیتر قسمت جلو از جنس فیبرکربن، ورودی‌ هوای جدید جلو، دیفیوزر عقب، چراغ‌های روشنایی روز باکیفیت که با قسمت فیبرکربنی سپر جلو یک‌پارچه شده‌اند و خروجی آلومینیومی اگزوز می‌شوند.

  بارزترین بخش در نمای بیرونی این خودرو، رنگ مشکی خاص این مدل است و البته در بخش سقف نیز از رنگ مشکی براق استفاده شده است. رینگ‌های جدید رنجروور ولار ۲۳ اینچی هستند که به روش فورج‌کاری تولید شده‌اند. این رینگ‌های زیبا درون گلگیرهای برجسته‌ای قرار گرفته‌اند که سایز آن‌ها نیز در مقایسه با نسخه‌ استاندارد این خودرو افزایش پیدا کرده است. Urban Automotive اعلام کرده است که تولید این نسخه از رنجروور ولار به‌زودی از ماه نوامبر آغاز خواهد شد و به فاصله‌ کمی پس از آن، این خودرو به بازار وارد می‌شود. این شرکت همچنین اعلام کرده است که تاکنون موفق به دریافت ۱۴ سفارش برای این مدل شده است. به این نکته نیز باید اشاره کرد که فعلا قیمت نهایی این پکیج مشخص نشده است و معلوم نیست که سفارش این پکیج چقدر به قیمت پایه‌ ۵۱ هزار دلاری ولار اضافه خواهد کرد. در زیر کاپوت این خودرو نیز یک پیشرانه‌ دولیتری چهارسیلندر توربوشارژر قرار دارد که می‌تواند ۲۴۷ اسب‌بخار قدرت تولید کند. البته در صورتی که مدل‌های گران‌تر و قوی‌تر این خودرو را بخواهید، می‌توانید با پرداخت حدود ۶۵ هزار دلار ولار را به همراه یک پیشرانه‌ ۳ لیتری سوپرشارژر که توانایی تولید ۲۸۰ اسب‌بخار قدرت را دارد، دریافت کنید. متاسفانه این پکیج تیونینگ هنوز برای نسخه‌ دیزلی ولار قابل سفارش نیست و تنها برای مدل‌های بنزینی می‌توان آن را سفارش داد. نسخه‌ دیزلی ولار به یک پیشرانه‌ توربودیزل به قدرت ۱۸۰ اسب‌بخار مجهز است که ۵۷ هزار دلار قیمت دارد. [gallery link="file" ids="201690,201691"]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =