کد خبر: 204525
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

در اوائل شهریور ماه سال جاری شاهد رونمایی از خودروی آریزو۵ با موتور توربو شارژ و تجهیزات مشابه مدل اکسلنت فعلی تحت نام Te بودیم این خودرو با بهره گیری از موتور توربو شارژ مشابه خودرو تیگو۷ (قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن بر متر) شتاب قابل قبولی را به دوستاران یک سدان زیبا و اسپورت هدیه بدهد.

به گزارش اخبار خودرو ،نکته قابل اهمیت در تغییرات  آریزو توربو در مقایسه با مدل فعلی ، موتور خودرو است، موتوری ۱٫۵ لیتری دارای توربوشارژ ساخت شرکت معروف آمریکایی هانیبال  که دقیقا مشابه تیگو۷ است. این موتور که توانسته از لحاظ بهره وری عملکرد بالایی را از آن خود نماید، در خودروی تیگو۷ خود را نشان داده است ، خودروی آریزو۵ توربو سال گذشته توسط شرکت مدیران خودرو تست های آزمایشی خود را در نواحی گوناگون آب و هوایی کشور گذراند و توانست نتیجه موفقیت آمیزی را حاصل نماید. آریزو ۵ توربو به زودی به عنوان گزینه ایی مطلوب برای جوانان وعلاقمندان یک خودروی سدان پرقدرت وارد خیابانها می شود تا پاسخگوی نیاز مشتریان ایرانی باشد. این خودرو همانند سایر محصولات چری دارای ۵ سال یا ۱۵۰٫۰۰۰ کیلومتر گارانتی بوده و همچنین مانند خودروی تیگو۷  نیز دارای ۲ سال یا ۶ نوبت سرویس رایگان است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آروین ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    سلام ، حیف اینا افت قیمت دارن وگرنه سگشون می ارزه به ماشینای داخلی
  • ف ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    با حذف تعرفه و ارزش افزوده بازاری موفق و پر رونق را ایجاد کنید یک درصد ناچیز و معقول هم رویش بکشید نه که ماشین ۶۰ میلیونی را ۲۶۰ میلیون به مردم بدبخت همیشه در صحنه بفروشید. ماشین ۶۰ میلیونی را با تمام مالیات و ...و غیره ذالک ۶۲ میلیون بفروشید و باعث رقابت برای تولیدات داخلی شوید بگذارید مردم ایران هم از زندگی لذت ببرند این روش ...عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =