کد خبر: 204600
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

آلساندرو فارمسکی رئیس لامبورگینی ایالات‌متحده هنگام رونمایی از نمایشگاه جدید این شرکت در واشنگتن گفت: فروشندگان ما باید با این مشتریان جدید درمورد پارامترهای متفاوتی صحبت کنند

به گزارش اخبار خودرو ، لامبورگینی قصد دارد پس از معرفی شاسی‌بلند اوروس تغییراتی را در نمایندگی‌های خود اعمال کند. ۵۴ سال است که لامبورگینی را با سوپراسپرت‌های دو سرنشینه‌اش می‌شناسیم که صندلی دوم فقط به خاطر اشتراک‌گذاری حس شگفت‌انگیز شتاب‌گیری با لامبورگینی تعبیه شده بود و هیچ کاربرد دیگری نداشت.

[caption id="attachment_204601" align="aligncenter" width="439"]لامبورگینی لامبورگینی[/caption]

اما به‌گزارش اتونیوز، تا انتهای این ماه لامبورگینی مدل جدیدی معرفی خواهد کرد که یک کراس‌اوور است و به‌غیر از صندلی راننده، چهار سرنشین دیگر نیز می‌توانند در این خودرو جای بگیرند.

این معرفی باعث خواهد شد که فروش محصولات این برند ایتالیایی در سراسر جهان دوبرابر شود و البته نوع جدیدی از خریداران با انتظارات متفاوت اقدام به‌خرید لامبورگینی خواهند کرد.

بنابراین همزمان با دو برابر شدن ظرفیت تولید کارخانه سنت‌آگتا در ایتالیا، نمایشگاه‌های فروش نیز برای تغییراتی در زیرساخت‌ها و ماموریت خود آماده می‌شوند.

به‌گفته مقامات لامبورگینی نمایشگاه‌های این شرکت به‌زودی دارای فضای نمایشی بیشتری خواهند شد، در قسمت تعمیرات نیز تغییراتی مثل لیفترهای جدید با ظرفیت یک شاسی‌بلند اضافه خواهند شد و البته همزمان فروشندگان و تکنسین‌های جدید به این نمایشگاه‌ها خواهند آمد که با ظرفیت جدید محصولات این شرکت و انتظارات مشتریان هماهنگی بیشتری داشته باشند.

مسلم است که این افراد جدید برای ارتباط با بانوان و خانواده‌هایی که قصد خرید یک خودروی روزمره با امکان اضافی حس راننده مسابقه بودن را دارند، آموزش‌های جدیدی ببینند.

آلساندرو فارمسکی رئیس لامبورگینی ایالات‌متحده هنگام رونمایی از نمایشگاه جدید این شرکت در واشنگتن گفت: «فروشندگان ما باید با این مشتریان جدید درمورد پارامترهای متفاوتی صحبت کنند، چراکه محصول جدید ما فقط برای توان بیشتر فنی و افزایش آدرنالین طراحی نشده است.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =