کد خبر: 206302
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷

آرمان‌موتور‌کویر با همکاری لوکسژن برنامه دارد در روز اول نمایشگاه دو خودرو S3 و U6 را به بازار ایران معرفی کند

به گزارش اخبار خودرو ، با اینکه کمپانی لوکسژن تایوان چند ماه پیش، آرمان‌موتور‌کویر را به‌عنوان نماینده رسمی خود در ایران معرفی کرد اما می‌توان گفت دومین دوره از نمایشگاه خودرو تهران، نقطه آغازین آشنایی مشتریان ایرانی از نزدیک با خودروهای این برند تازه‌تاسیس تایوانی است.

[caption id="attachment_199653" align="aligncenter" width="648"]لوکسژن لوکسژن[/caption]

آرمان‌موتور‌کویر با همکاری لوکسژن برنامه دارد در روز اول نمایشگاه دو خودرو S3 و U6 را به بازار ایران معرفی کند S3 یک سدان متوسط است و قیمت کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان را به خود اختصاص می‌دهد و در آن از فناوری‌های مختلف IT استفاده شده است.

همچنین U6 هم در جایگاه یک کراس‌اوور تک‌دیفرانسیل با ابعاد به نسبت بزرگ و پیشرانه قوی با قیمتی کمتر از ۱۶۰میلیون‌تومان در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی می‌شود.

شرکت آرمان‌موتور‌کویر مدتی است برنامه‌های جامعی را برای فروش محصولات لوکسژن در ایران دنبال می‌کند و از نیروهای متخصص در صنعت خودرو کشور استفاده می‌کند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدی راد ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
    با سلام و اجترام با توجه به حدود قیمتهای اعلام شده دو محصول لوکسژن ( s3 و u6 ) نمیتوان امیدی برای موفقیت این برند داشت. ۱- عدم شناخت و سابقه ای قابل ذکر از شرکت لوکسژن در خودرو سازی ۲- عدم سابقه خودرو سازی کشور تایلند
  • ایرانی ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
    یه ...دیگه اگه مردم این ... رو نخرن کی جرات میکنه یه محصول درجه ۳ تازه تاسیس رو به چندبرابر قالب کنه خدایا به این ملت اگاهی بده شدیم مسخره عالم
  • مهدی خادم ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
    گل بود به چمن نیز آراسته شد .....چینی ها هم قوی ترن هم بهترن نتونستن خودشون را جا بندازن با نصف قیمت وای به حالا برند شما!!!اگه قراره ۱۶۰ میلیون پول بدیم هیوندا سوار میشیم لااقل خیالمون راحته که یه نمایندگی داره نه اینکه کوی به کوی دنبال نمایندگی شما بگردیم یا ا اینکه با رییس جمهور تایوان هماهنگ کنین برا قطعه!!!!!!!
  • خودم ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
    بادا بادا مبارک باداااااا تایوان هم فهمید اینجا بی صاحبیه برند دو ماه تاسیس میخواد با ۱۰۰ ملیون شروع کنه
  • مهدی خادم ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
    فکرشو نمیکردم که دنیای خودرو هم جناحی باشه پس چرا نظر منو منتشر نکردی!!!!!!!!!!!
  • احمد ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
    واقعا چرا... ما یعنی از تایوانم کمتریم؟!!! فقط میتونم بگم متاسفم واسه یه عده مفت خور ... که پول و عقب موندگی صنعت خودرو سازی و به پیشرفت و خودکفایی ترجیح دادن... یعنی چجوری میشه تایوان!!!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =