کد خبر: 206826
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

برنامه‌ها برای سال جاری در حال انجام است. هومولوگیشن (اس ۳) انجام شده است و به‌زودی در ثبتارش رجیستر خواهد شد. برند بعدی( یو۶) است که تا اخر سال جاری ثبت خواهیم کرد

به گزارش اخبار خودرو ، اعلام آغاز به کار رسمی آرمان موتور کویر به‌عنوان نماینده رسمی لوکسژن تایوان همراه با افتتاح نمایندگی مرکزی این شرکت درحالی برگزار شد که بیش از ۵ ماه است واردکنندگان خودرو با توقف ثبت سفارش روبه‌رو شده‌اند.

در همین رابطه مدیرعامل لوکسژن ، فرزین ترکی‌پور درباره اینکه چرا در شرایط فعلی اقدام به این کار کرده‌اند، به «دنیای خودرو» گفت: «برنامه‌ریزی ما ۳ساله است و یک شبه تصمیم به افتتاح شو روم نگرفته‌ایم. برنامه آرمان موتور کویر بر روال خودش قرار دارد و بر‌اساس آن حرکت می‌کند و در حال حاضر نیز بسته به شرایط کشور است. هر زمان که ثبت سفارش باز شود، واردات را آغاز خواهیم کرد. اگر قوانین تغییر کند، برمبنای قوانین عمل خواهیم کرد؛ اگر بحث CKD باشد، وارد آن بحث خواهیم شد،اگر بحث افزایش تعرفه مطرح شود نیز باید به فعالیت خود ادامه بدهیم، چراکه شرایط یکسانی را به‌وجود می‌آورد.»

[caption id="attachment_206828" align="aligncenter" width="700"]مدیر‌عامل آرمان موتور کویر در مراسم افتتاح نمایندگی مرکزی خبر مدیر‌عامل آرمان موتور کویر در مراسم افتتاح نمایندگی مرکزی خبر[/caption]

او با اشاره به اینکه در حال حاضر امکان واردات وجود ندارد، ادامه داد: «آرمان موتورکویر در حال فعالیت برای ورود یک کالای با کیفیت به کشور است. به همین علت عجله‌ای برای اینکه سریعا وارد فروش شویم، نداریم. دلیل حضور ما در نمایشگاه خودرو با شرایط فعلی این است که مردم بتوانند با کیفیت و تکنولوژی برند لوکسژن بیشتر آشنا شوند. ما نیز خود را برای یک حضور قدرتمند آماده می‌کنیم.»

ترکی‌پور همچنین درپاسخ به اینکه آیا برنامه اصلی لوکسژن از سال آینده آغاز می‌شود، پاسخ داد: «برنامه‌ها برای سال جاری در حال انجام است. هومولوگیشن (اس ۳) انجام شده است و به‌زودی در ثبتارش رجیستر خواهد شد. برند بعدی( یو۶) است که تا اخر سال جاری آن را ثبت خواهیم کرد و مدل‌های بعدی نیز در سال آینده وارد شده و به‌زودی فروش آغاز خواهد شد، اما فعالیت اصلی و اساسی ما در سال آینده شکل می‌گیرد. البته این در شرایطی خواهد بود که ثبت سفارش باز شود، درغیر این‌صورت فعلا به‌صورت استندبای باقی مانده و تنها به معرفی محصولات در ایران اقدام می‌کنیم.»

مصطفایی : گام لوکسژن برای نفوذ در بازار

مدیر فروش آرمان موتور کویر ، عقیل مصطفایی نیز در حاشیه این مراسم درباره برنامه این شرکت برای نفوذ وکسب سهم در بازار و هدف‌گذاری اصلی آن به «دنیای خودرو» گفت: «طبیعتا هر شرکتی برای گرفتن سهم بازار برنامه‌های بازاریابی خاص خود را دارد.

یکی از قوی‌ترین برنامه‌هایی که باید داشته باشیم، ارائه خدمات پس از فروش خوب و مناسب است، چون بازاریابی و فروش به تنهایی معنای خاصی ندارد، مخصوصا اینکه محصول، خودرو با تکنولوژی‌های خاص خود است. برنامه‌های آرمان موتور کویر بر محور کوتاه مدت کمتر از یک‌سال، میان مدت دو سال و بلند مدت سه سال تدوین شده و در حال اجرا است. ضمن اینکه شرکت مادر این برنامه را لحظه به لحظه کنترل می‌کند.

این نظارت‌ها از راه دور نیز اعمال می‌شود چراکه بازار ما به علت اهمیت ایران در منطقه برای تایوانی‌ها بسیار مهم است. با توجه به‌ این که لوکسژن هفت محصول دارد که شامل دو مدل سواری، سه محصول مینی کراس اور،کراس اور واس یو وی ،یک محصول ام پی وی و خودروی برقی است، برنامه‌های جامع و خوبی را درنظر گرفته‌ایم تا براساس آن بتوانیم آرام آرام در بالا بردن سطح آگاهی جامعه نسبت‌به محصولاتمان کار کنیم و تقاضای مناسبی را ایجاد کرده؛ برندسازی کنیم و با تمرکز مناسب بر فروش و خدمات پس از فروش سهم بازار مناسبی کسب کنیم. ضمن اینکه در حوزه خودروهای وارداتی دور از ذهن نیست ظرف دو تا سه سال آینده به نقطه ۳ تا ۵درصدی سهم بازار برسیم. به بیان دیگر با توجه به بحث تکنولوژی ساخت، طراحی و قیمت می‌توانیم در بازار وارداتی‌ها سهم مناسبی را براساس برنامه‌هایی که بیان شد،

به‌دست بیاوریم. ضمن اینکه در بخش فروش نیز نیروهای بسیار حرفه‌ای جذب کرده‌ایم که این افراد بین سه تا ۱۶ سال سابقه کار در این بخش را دارند.»

دارستانی : جذب نیروهای با تجربه در خدمات پس از فروش

مدیر خدمات پس از فروش لوکسژن نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تداوم فروش براساس کسب رضایت‌مندی مشتری از خدمات پس از فروش است، گفت: «سعی کرده‌ایم از همان ابتدا زیرساخت‌های خدمات پس از فروش را حتی در مرحله عقد قرارداد در نظر بگیریم. به‌عنوان مثال در بحث تامین قطعات یدکی، همزمان با سفارش خودروها، سفارش‌گذاری انجام می‌شود و همزمان با ورود خودروها، قطعات یدکی آن‌ها نیز وارد می‌شود.

خوشبختانه از نظر دانش فنی و مدارک و مستندات فنی در حوزه خدمات پس‌از فروش در مرحله خوبی هستیم. بخش تحقیق و توسعه نیز بسیار قوی است و آموزش‌ها در این حوزه بسیار خوب پیش می‌رود. به دلیل رابطه بسیار خوبی که با شرکت مادر داریم، به محض اینکه به اطلاعات یا مشاوره فنی نیاز داشته باشیم، در سریعترین زمان و به بهترین شکل ممکن نیاز ما را رفع می‌کنند.» محمدرضا دارستانی ادامه داد: «در رابطه با نیروهای این بخش سعی کردیم از همان ابتدا، نیروهای بسیار حرفه‌ای و باتجربه و سابقه زیاد را جذب کنیم. بحث دیگر درباره سیستم‌های نرم‌افزاری است که هم به سیستم دی ام اس لوکسژن وصل هستیم وهم بهترین نرم افزارها در بحث خدمات پس ازفروش را تهیه کرده‌ایم. درواقع این‌ها اقدامات اولیه‌ای است که همزمان با ورود خودروها در حال انجام دادن آن هستیم.»

وی همچنین درباره افزایش تعداد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش آرمان موتور کویر گفت: «تعداد شعبات خدمات پس از فروش، براساس میزان فروش مشخص خواهد شد. در برنامه اول، تعمیرگاه مرکزی خدمات پس از فروش را در تهران راه‌اندازی خواهیم کرد و همزمان با فروش به دلیل همکاری تنگاتنگی که با این بخش داریم، برآورد اولیه این است که در ۵استان مانند البرز، تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش را راه‌اندازی کنیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =