کد خبر: 207742
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰

نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو و قطعات و تجهیزات وابسته در بندرعباس گشایش یافت.

به گزارش اخبار خودرو ، سومین نمایشگاه خودرو هرمزگان در مساحتی به متراژ ۶۰۰۰ متر مربع با حضور ۱۰ شرکت خودرو سازی و ۳۰ شرکت قطعات و تجهیزات با حضور مسئولان کشوری و استاتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی هرمزگان شروع به کار کرد.

[caption id="attachment_207743" align="aligncenter" width="467"]مصطفی حمیدیان مدیرعامل شرکت پارس اکسون شایان مصطفی حمیدیان مدیرعامل شرکت پارس اکسون شایان[/caption]

مصطفی حمیدیان مدیرعامل شرکت پارس اکسون شایان و مجری سومین نمایشگاه خودرو هرمزگان در کنفرانس خبری با حضور اصحاب رسانه با بیان اینکه حدود ۵۰ دستگاه خودرو از محصولات تولیدکنندگان و وارد کنندگان در این نمایشگاه عرضه شده است گفت : این نمایشگاه با هدف معرفی آخرین دستاوردهای شرکتهای خودرو ساز، قطعه ساز و تزیینات خودرو و لاستیک تولیدات داخلی عرضه شده است.

وی گفت:  شرکت های پارس خودرو ، زامیاد ، سایپا ، سایپا یدک ، چانگان ، کارمانیا ، مدیران خودرو ، چری ، آمیکو ، رامک خودرو ، خودروسازان بم ، آرین دیزل در این نمایشگاه حضور دارند و شرایط ویژه ای را برای هموطنان بندرعباس در نظر گرفته اند.

نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو و قطعات یدکی صنایع وابسته ۲۱ تا بیست و چهارم آذر در محل دائمی نمایشگاهها واقع در سه راه جهانبار بندرعباس از ساعت ۱۶ لغایت ۲۲ برای بازدید عموم دائر است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =