کد خبر: 209646
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

مدیران خودرو در اولین آزمایش رانندگی بین‌المللی خودرو تیگو۷ با عبور از تهران، قزوین، زنجان، تبریز، اردبیل و آستارا در‌نهایت به شهر باکو جمهوری آذربایجان رسید.‌

به گزارش« اخبار خودرو » ، شرکت مدیران‌خودرو، نماینده رسمی برند چری در ایران، یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه بازرگانی دیجیتال در کشور است که در زمینه معرفی محصولات خود تاکنون بسیار موفق عمل کرده است. این شرکت در راستای مشتری‌مداری و آزمایش خودروهای خود در شرایط مختلف آب‌و‌هوایی کشورمان و همچنین در مسیرهایی با ویژگی‌های متفاوت اقدام به راه‌اندازی کاروانی از خودروهای تیگو۷ کرد.

[caption id="attachment_209650" align="aligncenter" width="800"]تست‌درایو بین‌المللی تهران تا باکو چری تیگو7 تست‌درایو بین‌المللی تهران تا باکو چری تیگو۷[/caption]

این شرکت با انتخاب ۱۰مالک خودروی چری تیگو‌۷ به روش قرعه‌کشی، آنهارا به یک تور ۶روزه بین‌المللی زمینی از تهران تا باکو دعوت کرد. از این‌رو، روز یکشنبه، نخستین تست رانندگی خودرو در کشور از تهران به مقصد باکوی کشور آذربایجان از سوی مدیران‌خودرو آغاز شد.

این سفر با حضور مالکان خودروهای چری تیگو۷، از مقابل شرکت مدیران آغاز شد و کاروان با گذشتن از شهر قزوین وارد زنجان شد. نمایندگی مدیران‌خودرو در شهر زنجان به‌عنوان یکی از نمایندگی‌های برتر این شرکت در کشور نخستین میزبان این کاروان بود.

در ادامه کاروان بعد از عبور از شهر زنجان وارد استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز شد. نمایندگی تبریز به‌عنوان یکی دیگر از نمایندگی‌های فعال مدیران‌خودرو میزبان دیگر این کاروان در نخستین تور بین‌المللی آزمایش خودرو در کشورمان بود. کاروان چری تیگو‌سواران در روز دوم با ترک و عبور از تبریز وارد استان اردبیل شد.

این کاروان با عبور از شهرهای مختلف این استان‌ و گذشتن از گردنه حیران در شرایطی که برف و مه عبور از این مسیر را مشکل کرده بود، به شهر مرزی آستارا در استان گیلان رسید.

این تور ۶روزه به منظور آشنایی کامل مالکان با توانایی‌های فنی و رفاهی تیگو ۷ در تمام شرایط جوی و جاده‌ای برگزار شد تا مالکان بتوانند در موقعیت‌های دشوار مسیر چون آسفالت یخ‌زده، هوای بارانی و برفی و ارتفاع قابل توجه از سطح دریا، تمام ویژگی‌های فنی تیگو ۷ مانند پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو، با قدرت ۱۴۷ اسب‌بخاری و گشتاور ۲۱۰ نیوتون‌متری هماهنگ شده با گیربکس دوکلاچ (DCT) شش‌سرعته و همچنین تجهیزات رفاهی چون سیستم راهیاب جهانی و سانروف پانورامیک تیگو ۷ را به چالش بکشند و از آن لذت ببرند.

همچنین آشنایی ملموس مالکان با بیش از ۱۶۰ نماینده فروش و خدمات پس از فروش قدرتمند مدیران‌خودرو در سراسر کشور از دیگر اهداف این تور بود که با بازدید از نمایندگان زنجان و تبریز و مهمان‌نوازی درخور آنها محقق شد.

این تور در روز سوم به شهر باکوی کشور آذربایجان رسید تا مالکان تیگو ۷ بتوانند تجربه سفری بین‌المللی با خودرو‌های خود را تجربه کنند. این سفر با حضور خودروی امداد مدیران‌خودرو تا باکو و بازگشت مجدد به کشور ادامه خواهد داشت.

[gallery link="file" ids="209653,209652,209651"]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =