کد خبر: 211795
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵

مدیر بازاریابی و فروش شرکت آرمان موتور کویر از برگزاری اولین دوره آزمایش فنی خودروهای لوکسژن برای خبرنگاران و خریداران در اسفندماه خبر داد.

به گزارش « اخبار خودرو » ، عقیل مصطفایی با اعلام این خبر افزود: در راستای برنامه های استراتژیک بازاریابی و به جهت وجود ضرورت بالا بردن سطح آگاهی جامعه ی هدف و رسانه های محترم از کیفیت فنی و تکنولوژی محصولات لوکسژن و پس از حضور موفق در نمایشگاههای خودرو تهران، اصفهان و بوشهر-  مصمم بودیم تا در زمانی مساعد و مناسب امکان تست درایو محصولاتمان را در یک فضای  کاملا تخصصی مثل پیست اتومبیلرانی استادیم آزادی فراهم کنیم. او ادامه داد: تمامی علاقه مندان به آزمایش فنی این خودروها می توانند اینجا کلیک  و نسبت به ثبت نام در این مراسم اقدام کنند. او در پایان نیز با اشاره به اینکه در این مراسم خودروهای  S3 EV و S3،S5،U5،U6،U7،M7(MPV) در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت گفت: در جریان این برنامه امکان تست درایو خانوادگی بصورت محدود نیز برای علاقه مندان وجود دارد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دارکوب ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    با سلام و درود نمی دونم چرا این مسئولین از بین این همه برند معتبر و خودروهای بهتر ، رفتند سراغ این برند نا آشنا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! حتما" درصد بهتری براشون داشته ؟؟!!! آقایون بجای اینکه فکر آینده باشند و خودروهای ارزشمند وارد کشور کنند ، از تایوان و چین و.... خودرو وارد می کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =