کد خبر: 214833
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

یکی از شرکت‌هایی که به‌تازگی در صنعت خودرو ورود پیدا کرده، شرکت ریگان خودرو به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه کرمان‌خودرو است. به گفته مدیران ریگان خودرو، خودروی کوپا محصول شرکت JMC چین است که مختص بازار کشورمان تولید شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،طی سال‌های گذشته خودروسازان چینی بسیاری به ایران وارد شده‌اند. برخی از این خودروسازان با ارائه صحیح خدمات و فروش مناسب توانسته‌اند بازار خوبی در کشورمان به دست آورند و مشتریان را راضی نگه‌دارند. در عوض برندهای چینی نیز بوده‌اند که با اشتباه شرکت‌های ایرانی و عدم توجه به بحث فروش و خدمات پس از فروش اعتماد مردم را از دست داده‌اند. یکی از شرکت‌هایی که به‌تازگی در صنعت خودرو ورود پیدا کرده، شرکت ریگان خودرو به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه کرمان‌خودرو است. به گفته مدیران ریگان خودرو، خودروی کوپا محصول شرکت JMC چین است که مختص بازار کشورمان تولید شده است. قرار بر این بود این خودرو در بازه قیمتی 130 تا 160میلیون‌تومان و با توجه به آپشن‌های مختلف در سه مدل در خرداد ماه امسال تحویل مشتریان شود. قرار است فروش و خدمات پس از فروش این خودروی چینی به شهر‌خودرو واگذار شود که این روزها چنین اقدامی با حرف و حدیث‌هایی مطرح بود. هرچند هنوز برای قضاوت در این خصوص کمی زود است اما این واگذاری می‌تواند در انتخاب مشتریان تاثیرگذار باشد. پیش از این حسن گنجی، مدیرعامل ریگان خودرو در خصوص بحث فروش و خدمات پس از فروش در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای خودرو» اعلام کرده بود برای خدمات فروش و پس از فروش با نمایندگی‌های گروه کرمان‌خودرو و همچنین بخش خصوصی مذاکره کرده‌اند. ظاهرا ریگان خودرو در این خصوص با کرمان‌خودرو به توافق نرسیده و شهر خودرو به عنوان بخش خصوصی جایگزین آن شده است. مدیرعامل ریگان خودرو در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه «دنیای خودرو» در خصوص اینکه چه تضمینی وجود دارد تا تجربه‌ای مثبت را از این همکاری شاهد باشیم، می‌گوید: «انشاءا.. اتفاقی مثبتی رخ می‌دهد و ما هم سعی می‌کنیم اینگونه شود. سیاست‌گذاری در حوزه فروش و خدمات پس‌از فروش و کنترل این موضوعات و ارائه و پیگیری برنامه‌ها با ریگان‌خودرو است.» وی می‌افزاید: «ما مرکزیت کارمان را در شهرخودرو قرار داده‌ایم. شهرخودرو 4 نمایندگی در تهران و البرز دارد. با توجه به توافقی که بین ما انجام شده است، این مجموعه در استان‌ها نیز در حال راه‌اندازی نمایندگی است. قرار است تا پایان تابستان در همه مراکز استان‌ها نمایندگی‌های ریگان خودرو که تحت عنوان شهر‌خودرو هستند، راه‌اندازی و فعال شوند.» گنجی در مورد نوع همکاری با شهرخودرو اظهار می‌کند: «شهرخودرو کار را انجام می‌دهد و کمیسیون دریافت می‌کند.» ریگان‌خودرو اواخر سال گذشته مجوز فروش 300 دستگاه از خودروهای کوپا را در اختیار داشته و قرار بر این بوده که با راه‌اندازی خط تولید، این مجوز به فروش یک هزار دستگاه از این خودروها ارتقا پیدا کند. به این منظور ریگان‌خودرویی‌ها یک خط تولید از کرمان‌موتور اجاره کرده‌اند. آنطور که مدیرعامل این شرکت می‌گوید قرار بوده است از خرداد ماه امسال ماهانه 150دستگاه خودرو از خط تولید این شرکتخارج شود. گنجی با بیان اینکه در حال حاضر مشغول مذاکره با وزارت صمت هستیم، در خصوص تعداد خودروهای پیش‌فروش شده این شرکت می‌گوید: «مجوزی که برای پیش فروش خودرو دریافت کرده‌ بودیم، به اتمام رسیده است.» وی درمورد تحویل خودروها و اینکه تاکنون خودرویی به مشتریان تحویل داده شده یا خیر، می‌گوید: «فعلا خودرویی به مشتریان تحویل نشده است. در این هفته دعوت‌نامه تکمیل وجه به مشتریان داده می‌شود. اگر مرحله پلاک‌گذاری در این هفته انجام نشود، خودروها به مشتریانی که تمایل داشته باشند بدون پلاک تحویل داده می‌شود تا زمانی که پلاک‌گذاریآن‌ها به پایان برسد.»

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمیدرضا کمالی ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    1
    سلام بهترین هدیه شما به موقع تحویل دادن خودروهست واعتمادمردم مهمترین سرمایه هست ودستورکارراه اندازی وخدمات پس از فروش هست
  • محمد IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    0 0
    متاسفانه صداقت ندارید و به مردم نمیگین که ماشین پلاک نمیشه و امسال من که خرید کردن پولشون رو دور ریختن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =